Close
Logo

Meistä

Cubanfoodla - Tämä Suosittu Viini Arviot Ja Arvostelut, Ajatus Ainutlaatuisia Reseptejä, Tietoa Yhdistelmistä Uutisointi Ja Hyödyllisiä Oppaita.

Kulttuuri

Juomat, joita rakastamme juuri nyt

Oletko koskaan miettinyt, miltä arvostelijoiden välinen keskustelu saattaa kuulostaa? Sukella tähän jaksoon Wine Enthusiastin erikoisen alkoholinarvostelijan ja Writer-at-Largen kanssa Newmanin töitä ja Anna-Christina Cabrales , maestro-maistusjohtaja ja Burgundin ja Rhônen laakson arvostelija. Se on vilkasta keskustelua nykyisistä ja tulevista viinin ja väkevien alkoholijuomien trendeistä sekoittaen huumoria ja asiantuntijoiden oivalluksia.



Tämä jakso alkaa vuoden 2023 muotihuippujen 'Love it' ja 'Hate it' rehellisillä kierroksilla, jotka joko tekivät vaikutuksen tai ärsyttivät ja hämmentyivät.

Kun kaksikko kurkistelee vuoden 2024 kristallipalloonsa, he tutkivat, mikä on jäänyt jäljelle viime vuodesta – ja aina takaisin pandemiaan saakka (ajattele: juomavalmiiden juomien kasvua ja paljon muuta). Kara asettaa panoksensa tietylle espresso martini riffi ja tuplaa hallitsevaan henkiluokkaan. AC sanoo, että todelliset viinitrendit eivät ole vielä kehittyneet, mutta se kutsuu intohimoisesti harrastajia tutkimaan roséa ja lisääntynyttä läpinäkyvyyttä useilla eri tasoilla.

Olitpa kokenut sommelier tai vain kastelet jalkojasi viinimaailmassa, tässä vilpittömässä ja hauskassa keskustelussa on jokaiselle jotakin. Joten, kaada itsellesi lasi ja liity seuraamme, kun nämä asiantuntijat avaavat ajatuksiaan vuoden 2024 tulevaisuudesta.



Saatat pitää myös: Hard Seltzerin uusi trendi? Tavallinen Seltzer

  Apple Podcast -logo
  Google Podcast -logo

Jakson transkriptio

Litteraatit luodaan käyttämällä puheentunnistusohjelmiston ja ihmisen transkriptioiden yhdistelmää, ja ne voivat sisältää virheitä. Tarkista vastaava ääni ennen lainaamista.

Kaiuttimet: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Hei ja tervetuloa Wine Enthusiast -podcastiin. Tarjoat juomakulttuuria ja sitä ajavia ihmisiä. Olen Anna-Cristina Cabrales maistelujohtaja täällä Wine Enthusiastissa, ja kanssani tänään on Karen Newman, alkoholijuomien arvioijamme ja kirjoittajamme. Tässä jaksossa katsomme syvälle juomamaailmamme kristallipalloon ja ennustamme, mikä on kuumaa tai ei kuumaa viini- ja alkoholitrendeissä tulevalle vuodelle. Onko tölkkiviini menettänyt vetovoimansa, ja onko Espresso Martini tulossa vai loppuu vuonna 2024? Hyppäämme sisään.

Newmanin töitä 00:43

Kutsumus on unelmakokoelma Kalifornian viinejä, jotka tarjoavat selkeän valikoiman lajikkeita, tyylejä ja luokkansa parhaita Appalakkien viinejä. Viinintekijä James MacPhail pitää jokaisen viinin selkeänä, ainutlaatuisena ja tekee yhteistyötä tunnettujen perheviljelijöiden kanssa Chardonnayn, Pinot Noirin ja Cabernet Sauvignonin luomiseksi. Samalla kun kerätään yli 7090 plus pistettä. Liity johonkin kollegoista täysin muokattavissa olevaan viiniklubiin saadaksesi ensimmäisen pääsyn uusiin julkaisuihin, erikoiskirjastoon, ojiin ja muuhun. Neljällä jäsenyysvaihtoehdolla on klubi jokaiselle viinin ystävälle, saat kolme lähetystä vuodessa tai kokeile kuukausitilausta, joka toimittaa kolme pulloa kuukaudessa suoraan kotiovellesi. Tietoa ja pääsyä varten. Vieraile osoitteessa www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Anna-Christina Cabrales 01:47

Ja minä olen Ana Christina Cabrales, burgundin ja Rhônen laakson maistelujohtaja ja arvioija. Joten Kara, ennen kuin puhumme vuoden 2024 trendeistä, puhutaanpa vuodesta 2023.

Newmanin töitä 02:00

Okei, olet siis viinimaailman ytimessä. Aloitamme siis tietysti sinusta. Mikä sitten kiinnitti huomiosi vuonna 2023? Itse asiassa, jo ennen kuin sukeltaamme tähän ajatukseen, miksi emme pelaa pientä rakkauspeliä, rakastamme tai vihaamme sitä. Joten haluan aloittaa positiivisella tai negatiivisella tasolla.

Anna-Christina Cabrales 02:18

Aion mennä rakkaudella ja rakkaudella pienellä ehkä hieman ärsyyntyneisyydellä, jos haluat, eikö niin? Niin on kolikon kaksi puolta, mutta pidin siitä. Huomasin varmasti, että useammat kuluttajat haluavat oppia lisää. Ja tämä on minusta positiivista, koska markkinoilla, joilla viinin kulutus laskee, näemme tai ainakin olen huomannut, että kuluttajat haluavat tietää enemmän siitä, mitä he kuluttavat ja maksavat. sitä varten. Mutta tiedäthän, se ei tietenkään sulje muita juomia pois niistä, jotka ovat juuri tulossa viinimaailmaan ja jotka ovat tavallaan selviytymässä pakkauksista ja markkinoinnista, mikä tekee siitä täysin olla olemassa. Mutta pidän siitä, että alamme kysyä lisää, miksi kyse on sulfiteista, kyseenalaistamme sulfiitteja, niiden tasoja, kuinka paljon sitä on viineissä? Kuinka paljon sitä on, kuinka paljon sulfiitteja on viinissä verrattuna muihin siellä oleviin tuotteisiin. Ja jopa ilmaston lämpenemiseen liittyvät asiat? Tiedätkö, kuulisin äkillisiä, kuten tiettyjä kysymyksiä, kuten, mikä rypäle tämä on? Mutta nyt kysymme, miten tämä vaikuttaa minuun? Ja rakastan vastauksia. Rakastan oppimista viinitiloista. Mutta olkaa hyvä, ja tämä on se osa, jossa minua hieman ärsyttää. Viinitilat antavat meille todella hyvän ja omistautuneen vastauksen, mistä pidät, miksi teet mitä teet taistellaksesi ilmaston lämpenemistä vastaan? Tiedätkö, sen pitäisi olla tarina, joka on ainutlaatuisesti sinun, ja se on sinun tarinasi, sinä omistat sen, ja haluamme seurata askeleitasi ja ymmärtää, miksi teet mitä teet. Ja rakastan sitä, että kyseenalaistamme asioita, mutta enemmän ymmärrämme miksi. Entä sinä?

Newmanin töitä 04:23

No, yksi niistä asioista, joista pidän tällä hetkellä, on se, että olen todella kirjoittanut, että olemme tavallaan kuivan tammikuun lopussa. Joo. Ja se ei ole se osa, jota rakastan. Mutta arvostan ehdottomasti sitä, että zero proof ja low proof juomat ovat nyt jokaisessa valikossa kaikkialla. Olemme nähneet, että yksi sääntö kaksi on ehdottomasti olemassa. Voitko tehdä nollatodisteen?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Näen sen varmasti paljon enemmän ruokalistoilla, koska se on vain yhdistelmä, jossa näkee cocktaileja ja viinejä niputettuna.

Newmanin töitä 04:57

Mutta minusta tuntuu, että arvostan todella sitä, että näet sen nyt kaikkialla. Minusta tuntuu, että jos menet baariravintolaan nyt ja saat cocktailmenun, mutta sitä ei ole siellä, se tuntuu räikeältä laiminlyönniltä. Joo, sanoisin, että se vain helpottaa. Sen avulla on helpompi olla juomatta tai juoda vähän vähemmän tai valita vaihtoehtoja, kun olet ihmisten kanssa, jotka eivät juo, mistä tahansa syystä. Mielestäni se on virkistävää ja sitä tarvitaan. Odotan innolla, että pääsen tutkimaan lisää näitä ruokalistoja tulevana vuonna.

Anna-Christina Cabrales 05:27

Ehdottomasti. Pidän siitä, että minulla on mahdollisuus ilman paineita. Voin silti osallistua, mutta ei paineita juoda alkoholia.

Newmanin töitä 05:38

Varmasti. Okei, mitä muuta sinulla on? Hyvällä listallasi? Peukkuluettelosi?

Anna-Christina Cabrales 05:43

No, ei, taidan mennä suoraan vihaan, koska olet jo koskettanut jotain, mikä on todella oikeudenmukaista, en tiedä, se saa minut tuntemaan asioita, Kara. Joten aion mennä vihaan, eikä kyse ole koko kategoriasta. Nyt uskon alkoholittomien vähäkestävien viinien käyttöön. Mutta tiedäthän, me tarvitsemme niitä. Mielestäni se on luokka, joka on tullut jäädäkseen. Mutta ole hyvä ja pysy omalla kaistallasi. Älä roskaa viiniä. Tiedätkö, juomme viiniä tietystä syystä täällä. Eikä tässä välttämättä ole kyse sellaisista terveyshyödyistä. Koska zoomaa yksi, koska se tuntuu hyvältä. Sopii mainiosti useiden erilaisten ruokien kanssa. Älkäämme puhuko tästä kategoriasta sellaisena, joka liittyy terveyteen. Okei

Newmanin töitä 06:30

Voi luoja, olet osunut yhteen kipupisteistäni. Mikä se on? Tarkoitan, yksi niistä asioista, joita tarkoitan, olen lyönyt tätä rumpua jonkin aikaa, se ei koske vuotta 2023. Mutta todella halveksun, kun näet cocktaileja tai väkeviä alkoholijuomia tai viiniä tai olutta. hyvinvointijuoma. Joo, ei, ei, ei, ei, jos siinä on alkoholia, se ei ole hyvinvointi. Se ei ole netto, oli se sitten mikä tahansa, en välitä siitä, että Margaritassa on vähemmän alkoholia tai vähemmän sokeria. Tiedätkö, jos siellä on alkoholia, niin se ei ole hyvinvointijuoma, tai kuinka monta mukautettua Genexiä tai nootropia tai mitä tahansa työnnät sinne, jos siihen on myös alkoholia. Mielestäni sinun pitäisi vain ottaa se sellaisena kuin se on ja vain nauttia siitä, ja tiedäthän, että on hyvä käydä kylpylässä, käydä kuntosalilla, tiedätkö, tee asiasi. Mutta tiedätkö, nauti siitä Margaritasta myöhemmin, tiedäthän, ja nauti siitä sellaisena kuin se on. Ja kaikki on hyvää kohtuudella.

Anna-Christina Cabrales 07:30

Sovittu.

Newmanin töitä 07:32

Okei, haluatko palata asioihin, joista et pidä elämässäsi? Enkeli vai paholainen istuu olkapäälläsi?

Anna-Christina Cabrales 07:40

Selvä, anna minun heittää se takaisin, en voi olla kaikki minä.

Newmanin töitä 07:45

menen takaisin. Okei, jätän jotain muuta, mikä tekee minut todella hulluksi. Jotain, jota vihasin vuonna 2023. Ja se on cocktailien hinta 20 dollaria ja enemmän.

Anna-Christina Cabrales 07:56

Okei, joo, voin jopa sanoa, että 25 tai enemmän. Varmasti. Olen kuin, mitä? Mistä siinä on kyse? Eikö se ole aterian hinta? Pidätkö ruokalajistamme?

Newmanin töitä 08:05

Joo. Se on hullua. Ja pidin juomia kohtuuhintaisena ylellisyytenä. Ja se on vain mennyt katon läpi. Kerron tarinan lehdelle 21 dollarin Martinilla. Ja minusta tuntuu, että jopa se on taustapeilissä. Joskus 25 dollaria on hullua. Ja en tunne näkeväni loppua näkyvissä. Eikä se ole vain New Yorkissa. Se on vain kaikkialla. Minusta tuntuu, että inflaatio on karkaamassa hallinnasta. Ja vaikka inflaatio näyttäisi taantuvan muilla talouden alueilla, ennen kuin aloin kirjoittaa juomista, kirjoitin osakkeista, joukkovelkakirjoista ja taloudesta. Ja siksi ajattelen edelleen enemmän kuin minun pitäisi. Ja näen, että vaikka inflaatio on laskemassa joillakin alueilla, se on edelleen erittäin korkea elintarvikkeiden ja ravintoloiden hintojen ja alkoholin hintojen osalta. Tarkoitan silti, että varsinkin poissa kotoa olevissa olosuhteissa juomajuomat ovat nykyään erittäin kalliita mennä ulos ja pitää hauskaa.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Sovittu. Viihdyn kotona paljon enemmän kuin koskaan ennen. Luulen, että vuonna 2023 voin varmasti luottaa siihen, kuinka monta kertaa menin ulos vain työhön liittyvien asioiden takia. Viihdyin ehdottomasti enemmän kotona.

Newmanin töitä 09:28

Joo, en ole eliittiä. He eivät näe, että nyökkään, että suostuisin. Voi hyvänen aika.

Anna-Christina Cabrales 09:35

Tiedätkö, kosket johonkin, jota olin tavallaan utelias inflaatiosta, ja asioita, joista varsinkin ehkä jotkut henget, joista me todella pidimme, ehkä varastoivat ja nautimme ja jaamme ystävien kanssa. Tuntuuko sinusta siltä, ​​että ehkä tulevaisuudessa alamme nähdä, että brändit voivat olla tavallaan luomassa toisen linjan, joka on hieman edullisempi. Taas jokapäiväiseen kulutukseen tuntuu, että kaiken pitää nyt vain nousta. Mutta näemmekö sen palaavan tulevaisuudessa? Luuletko?

Newmanin töitä 10:09

Se on todella hyvä kysymys. En tiedä, tiedän, että olen nähnyt enemmän tutkimuksia, jotka viittaavat siihen, mitä aiemmin kutsuttiin palkkioksi. Mikä onkaan premium-palkkion eristämisen vastakohta? Pitkän aikaa todellakin oli suuntaus kohti yhä kalliimpia väkeviä alkoholijuomia, kuten mainitsit. Ja nyt useammat ihmiset ovat laskeneet. Tarkoitan, että ajattelen enemmän vuotta 2024. Katso sitten eteenpäin. 2023. Mutta kai se kaikki hämärtyy yhteen.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Ehkä meidän pitäisi sitten hypätä siihen. Haluatko mennä vuoteen 2024?

Newmanin töitä 10:43

Kyllä, me kiipeilemme varmasti. Okei. Joo. Joten vuonna 2024 odotan, että tulemme näkemään luultavasti enemmän ihmisiä, jotka käyvät kauppaa arvokkaampaan hintaan. Henkeä. En tiedä, se tulee olemaan kaikkialla. Ja silti on niin paljon jokerimerkkejä, ja mitä tahansa voi tapahtua. Mutta varmasti, uskon, että tulet näkemään enemmän ihmisiä, jotka tulevat ulos margarita-kannuistaan, jotka voivat esitellä margaritat brändin parissa tänään.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Minä myös. Saammeko sellaisen myöhemmin?

Newmanin töitä 11:14

Ehdottomasti. Mutta luulen, että tulet näkemään yhä useammat ihmiset hankkimassa margarita-kannujaan. Kukaan ei ole vielä luopunut siitä, mutta luulen, että se tulee olemaan halvempaa siinä kuvassa, toisin kuin tiedät, että kaikkein premium-hinta, kallein. Ja tämä on itse asiassa tilasto, jonka täytin kutsuakseni, mistä sain sen pienen pätkän, joka oli ws Ws:ltä, he tekivät tutkimuksen ja mainitsivat, että potkut kaupat, ja se tavallaan jäi mieleeni sanomalla, tiedätkö, kyllä, tämä on juuri sitä mitä odotan, katsotaan.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Tiedätkö, olet koskettanut jotain täällä. Ja näet sen varmasti paljon enemmän henkimaailmassa. Ja luulen, että viinimaailmassa se tulee esiin tölkkien muodossa, mutta suhteellisuus, näet hieman enemmän suhteiden hallintaa tavalla, kuten erityisesti väkevien alkoholijuomien ja viinin kohdalla on mentaliteetti, että okei, sinä olet pullon edessä se on 750 ml heinää, jota joudut ehkä syömään tietyn ajan sisällä. Ja hassua, vaikka laittaisit kuorman pois, tiedäthän, viinipullon samankokoisen vieressä, siinä on silti sama paine. Ja minusta tuntuu, että varsinkin näinä päivinä ja iässä, jolloin liikumme nopeammin, meidän odotetaan olevan tuottavampia, terävämpiä, kuten suhteellisuutta, kuin haluamme tuntea olonsa hyväksi ja haluamme saada sen edun pois. Mutta samaan aikaan emme vain halua samaa tunnetta seuraavana päivänä, jos emme voi pitää krapulasta tai vain letargiasta. Ja niin haluamme sen pienen, tuon pienen reunan, tuon pienen asian saavan meidät irti siitä. Ja siksi minusta tuntuu, että tulemme näkemään enemmän, kuten enemmän laadukkaita vaihtoehtoja, varsinkin kun on kyse tölkkiviinistä. Löydätkö lisää säilykevaihtoehtoja TTK:sta? Maailman?

Newmanin töitä 13:09

Voi, varmasti. Varmasti. Tuo on niin hauskaa. Näin juuri tölkkiviinejä, kun menin viinakaupasta hakemaan pullon viiniä päivälliselle, ja siellä oli tölkkejä, viinitölkkejä, eikä minulle koskaan tullut mieleen, että voisin vain ostaa tölkkejä.

Anna-Christina Cabrales 13:25

Kyllä, se on niin helppoa, kannettava, mutta sanoisin, että se on lämpötila. Yksi haluaa haaleaa viiniä. Ja luulisin, ellei se ole ehkä punaista kuohuviiniä. Se on vähän haastavaa. Mutta pidän tästä, tiedätkö, tästä ajatuksesta, että okei, no, voimmeko silti nauttia, mutta vain pienemmissä suhteissa. Ja siksi tölkkien lisäksi mietin vain, että onko tämä todellinen mahdollisuus erityisesti ravintoloiden by the glass -listalle myös todella kehittyä? Tiedäthän, että käytämme jo niin paljon rahaa ulos lähtemiseen. Tarkoitan, että minulle, ainakin minun lakini mukaan, tuntuu, että maksan niin, kun taas markkinat ennen olivat ehkä kolme kertaa niin paljon. Nyt tuntuu neljä kertaa viisi kertaa niin paljon. Ja jos aion maksaa niin paljon, haluan jotain todella hyvää. Inhoan sanoa sitä, koska tiedän vain osan näistä pulloista. En vain aio maksaa sitä. Tiedätkö, ja minusta tuntuu, että täällä voisi olla todella hyvä tilaisuus, varsinkin viiniohjaajille, jotka todella omaksuvat kustannukset, kun he oppivat kustannuksistaan ​​ja luovat erittäin luovia lasivalinnoista.

Newmanin töitä 14:39

Se on hassua, otit esille RTD:t ja mielestäni voisimme tehdä kokonaisia ​​tunteja. Joo, mutta anna minun, koska kysyit heistä. Uskon, että vuodesta 2024 tulee vuosi, jolloin näemme todellisen ravistuksen TTK-juomatilanteessa.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Kuinka niin? Koska minä vain näen…

Newmanin töitä 14:59

Niitä on niin paljon. Tarkoitan, että he hyötyvät siitä

Anna-Christina Cabrales 15:03

Ehdottomasti. Näkemyksesi perusteella on varmasti parantamisen varaa.

Newmanin töitä 15:14

Joo, ne eivät todellakaan ole kaikki hyviä. Ja mielestäni monet niistä eivät myöskään ole yhtä hyviä kuin baarista saatavat. Ja se on varmaa. Ja se on tämänkaltaista haastavaa, mutta mielestäni heillä menee erittäin hyvin jakeluun. Niitä todella esiintyy paikoissa, en olisi koskaan uskonut, että voit saada jotain muuta kuin vain oluen, kuten urheiluareenat tai Joo, tai konsertissa tai juna-asemilla, hotellibaareissa. Olen nähnyt pariskunnan lennossa, tiedäthän, heillä on valmiiksi sekoitettuja cocktaileja, jotka he avaavat ja kaatavat sinulle, tiedäthän, annosvalvonta, kuten hän sanoi, ja ne ovat hyviä. Joo. Ja olet ehdottomasti parempi kuin mitä joskus sait.

Anna-Christina Cabrales 16:00

Joo. Ainakin sen huomasin parilla viimeisellä lennollani. Olen kuin, vau, tämä on itse asiassa aika hyvä.

Newmanin töitä 16:04

Joo. Joitain etuja varmasti löytyy. Tarkoitan, minun ei tarvitse uppoutua koko kategoriaan, itse asiassa on joitain erinomaisia ​​vaihtoehtoja. Mutta uskon, että erinomaiset vaihtoehdot ovat ne, jotka jäävät, ja ne, jotka eivät ole yhtä hyviä, varsinkin, tiedäthän, taas inflaatio näyttää olevan kudottu. Joten kuin läpikulkulinja tämän päivän keskustelussamme. Ja luulen, että ne, jotka eivät tarjoa arvoa, ovat luultavasti niitä, joiden ei sallita jäädä tänne, tiedäthän, kuluttajat kotona sanovat, että jos minä aion maksaa tästä, haluan sen olevan todella hyvä. Ja jos ei, äänestän lompakollani ja jatkan eteenpäin. Mistä löydät parhaat lahjat alhaisilla hinnoilla, joista kaikki pitävät, kokonaisen viinin ja paljon muuta. Valittavana on niin monia mahtavia pulloja, joten löydät varmasti jokaiselle jotakin listaltasi, olipa kyseessä Cabernet, siskollesi kuohuviini työkaverille tai yksitynnyrillinen bourbon isälle. Ja jos tarvitset apua, kysy vain yhdeltä ystävällisistä oppaistamme tai neuvoistamme halvimmilla hinnoilla yli 30 vuoteen. Löydät aina mitä rakastat ja mitä rakastat vain Total Wine -sivustolta ja muita väkeviä alkoholijuomia, joita ei myydä Virginiassa ja Pohjois-Carolina. Juo vastuullisesti olla 21. Mitä muuta on tulevan vuoden ennustuslistallasi?

Anna-Christina Cabrales 17:26

Tiedätkö, eräänlainen napauttaminen siihen, mistä puhuin aiemmin, pelkkä läpinäkyvyys on mielestäni valtava, valtava avainsana minulle. Avoimuus siinä mielessä, että uskon, että kuluttajat haluavat tuntea jotain, joka on puhdasta, jotain, mikä on nautinnollista. He eivät välttämättä halua jotain, joka voi olla vain peitetty tammitonnilla. En väitä, etteikö kaikelle olisi tilaa, että kaikelle on aika ja paikka. Mutta luulen, että alamme nähdä hyvin hienostuneen paletin syntyvän. Ja he haluavat vain ymmärtää paikan tunteen. Missä se terroir kasvatettiin, missä tuo rypäle kasvatettiin, missä ne viinirypäleet kasvatettiin, ja tavallaan oppia, he haluavat olla vaikuttuneita ja myös tehdä vaikutuksen. Ja tarkoitan tavallaan oppimista jotain etiketistä tai ehkä jotain enemmän viininvalmistajalta. Ja siksi mielestäni läpinäkyvyys, myös viinietikettien muodossa, on valtava. Ja rakastan pullon poimimista ja näen yhä enemmän yksityiskohtia viinipullosta. Nyt kantaa poimi pullon viiniä ennen kuin tarkoitan, ja käänsit sen taakse ja luit etiketin, niin joskus näyttää siltä, ​​että voit melkein vaihtaa tarinoita etikettien välillä. Ja joka tapauksessa kuulostaa siltä toiselta pullon tarinalta.

Newmanin töitä 18:58

Se on kuin markkinointikieltä. Joo, ei näyttänyt siltä, ​​että puhut tietystä paikasta tietystä henkilöstä. Se voi olla mitä tahansa missä tahansa.

Anna-Christina Cabrales 19:05

Tarkalleen. Ja niin kun näen etiketin, varsinkin kun he puhuvat tietystä sivustosta, he puhuvat korkeudesta, he puhuvat vaatteista, puhumme keskimääräisestä osto-iästä ja maaperätyypistä. Se on vain yksi osa keskustelua. Ja se on hienoa kaikille, kuten viininörteille tai viinin ystäville, jotka todella pitävät siitä. Mutta kaikille, jotka pitävät siitä, että haluamme tuoda keskusteluun, mitä tämä kaikki tarkoittaa, varsinkin nykyaikana, jolloin näemme viininviljelijöiden purkavan erilaisia ​​lohkoja ja viinitarhoja ja luovan kuin monia pullotuksia? Miten yksi eroaa seuraavasta kerro minulle ja luulen, että siellä on todellinen mahdollisuus ja se auttaa meitä vain rakastumaan näihin viineihin vielä enemmän, ja läpinäkyvyys kolmannessa muodossa minulle, luulen, ja voit kertoa minulle Olen tässä täysin väärässä, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että olen seurannut sosiaalisessa mediassa. En todellakaan pidä siitä, mitä näen Instagramissa näinä päivinä. Mutta minusta tuntuu, että blogit tulevat takaisin. Kuten, okei, hardcore. Puhuin tästä rakkaan ystäväni Christy Frankin kanssa. Ja näemme, ettei se vain koskaan riitä lyhyessä muodossa. Ja haluamme pystyä puhumaan siitä, mitä muuta tapahtuu. Ja en tiedä, riittääkö tekniset tiedot, kuten yrityksen verkkosivusto, välttämättä. Luulen, että haluamme osallistua taas isompaan keskusteluun ja pystyä puhumaan siitä, miksi tietyillä asioilla on merkitystä, varsinkin kun puhumme sellaisista asioista kuin uudistava viljely, kestävyys, ilmaston lämpeneminen, se on vain laajempi keskustelu kuin pelkkä nopea sosiaalisessa mediassa postaus.

Newmanin töitä 20:49

Niin mielenkiintoista. En tiedä, olenko samaa mieltä siitä, että blogit tulevat takaisin, rahani olisivat uutiskirjeissä, luulen, okei, tämä alapino ja kaikki tämä.

Anna-Christina Cabrales 20:58

Onko se maailma, johon minun on vielä todella sukeltaa niin alapinokulttuuriin?

Newmanin töitä 21:05

Kyllä, vaikka luulen, että aloitamme nyt, puhumme enemmän mediatrendeistä ja vähemmän juomatrendeistä. Mutta joo, olen samaa mieltä siitä, että ihmiset ovat ehdottomasti nälkäisiä perusteellisemmille keskusteluille, eivät vain Joo, joita saat, vaikuttajien johdolla. Joten joo, varmasti. Olen samaa mieltä kanssasi avoimuuden lisäämisen vaatimuksesta, varsinkin kun tarkastelet nykypäivän nuorimman juomapolven sukupolvea, Z-sukupolvea ja sitä vanhempia, on varmasti enemmän kysyntää aitoudelle ja koska he haluavat tietää tarkalleen, kuka on juomansa takana, mitä he kuluttavat, onko se nestemäisessä muodossa tai ei, he haluavat tietää enemmän siitä, kuka sen tekee, mitä he tekevät. Tukemalla ympäristöä muiden kulttuurien tukemiseksi, he haluavat nyt sijoittaa rahansa johonkin, jolla on merkitystä. He haluavat tuntea, että se, mitä he kuluttavat, on osa jotain suurempaa. Ja ehdottomasti ihailen sellaista pithosta. Sepä kiva.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Ehdottomasti, sanon, jopa seuraavan sukupolven keräilijöiden keskuudessa, joiden kanssa olen puhunut, he eivät välttämättä kerää, tiedätkö mitä heidän setänsä tai isoisänsä tai isänsä, vanhempansa pidät, tietävät, keräävät, he löytävät oman makunsa ja haluavat seurata tarinaa, jonkun sitoutumista ja omistautumista johonkin, ja he tuntevat jotain viinistä. Nyt on kyse siitä, kuinka nämä viinit vanhenevat, on toinen tarina. Mutta sitten taas, juomme aina viiniä paljon aikaisemmin näinä päivinä tai juomme sitä aikaisemmin kuin kellarissa ennen. Mutta minä todella rakastan sitä

Newmanin töitä 23:02

Huomaatko, että nuoremmat kuluttajat ovat kiinnostuneita tietystä alueesta tai tyylistä? Ja miksi?

Anna-Christina Cabrales 23:08

sitä on vähän kaikkialla. Ja mielestäni se on hieman puolueellinen, varsinkin tänä päivänä ja iässä, olemme vain hinnat, varsinkin klassisilla alueilla ovat niin kalliita. Tarkoitan, etten väitä, etteikö markkinoita olisi olemassa. Se on varsin kiehtovaa. Tiedätkö, pullot liikkuvat satojen, ellei 1000 dollarien arvosta, mutta uskon, että siellä on varmasti enemmän kiehtovuutta, jota näen, vaikka äskettäin ei lopu, mutta myös Espanjassa. Ja Portugali. Näen siellä enemmän kiinnostusta. Oi mielenkiintoista. Joo. Myös eksoottisille. Mielestäni tämä on edelleen kova markkina. Täällä ei ole vieläkään niin kuin joka päivä, se satama on melko suosittu. Luulen, että se on vain yksi niistä asioista, joihin jos he näkevät sen, niin ehkä menen vaihtoehtona, mutta mitä tulee keräilyyn ja mihin he voivat käyttää rahansa. Luulen, että he etsivät sellaista, josta puhuin aiemmin, jossa voit tuntea sen välittömyyden, välittömän ja monimutkaisuuden, jotain, joka voidaan kuluttaa heti, mutta he voivat myös jättää sen muutamaksi. vuosia ja odottaa vielä enemmän tuloksia tai olla vain täydessä kunnioituksessa tulosten suhteen. Ja minusta tuntuu, että erityisesti Espanjassa ja Portugalissa näkemämme toimivat täysin varmasti ilman, että se todella rikkoo pankin, ja uskon, että se on myös osa syy siihen, miksi se on niin houkuttelevaa.

Newmanin töitä 24:39

Katsotaanpa, mitä muuta vuoden 2024 videolistallamme on, ja se kertoo sinulle jotain, mikä todella räjähti sen jälkeen, kun julkaisimme digitaalisen julkaisumme. Mainitsin, että Carajillo saattaa olla 2024 vuoden cocktail.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Kerro minulle lisää.

Newmanin töitä 24:59

Se on kahvicocktail. Se alkoi…

Anna-Christina Cabrales 25:03

Odotatko toista kahvicocktailia? Olemmeko jo ohittaneet Espresso Martinin? Tiedän, etten ole päässyt siitä yli, minun täytyy luultavasti aina mennä ulos.

Newmanin töitä 25:18

Mutta heti kun mainitsin sen ja heti kun julkaisimme sen yhtäkkiä, sain niin paljon erilaisia ​​sähköposteja ja tekstejä ihmisiltä. Joten rakastan perusteellista näkymää, tai en voi uskoa, että Amerikassa kesti niin kauan löytää se. Olemme juoneet tätä ikuisuuden. Ja Espanjassa ja Meksikossa. tarkoitan, se on

Anna-Christina Cabrales 25:32

Okei, mikä se on niille, jotka eivät tiedä?

Newmanin töitä 25:35

Se on sekoitus espressoa ja viinaa. 43 Se on yrttiluchar Espanjasta ja espresso 43:lle. Onko se kuin fernet? Ish? Se on eräänlainen vanilja II. Okei. Kyllä sitä on mukava juoda sellaisenaankin.

Anna-Christina Cabrales 25:52

Joten se on kuin Espresso Martini uudelle tasolle milloin?

Newmanin töitä 25:56

Taitaa olla joo. Se on mielestäni kuin helppo sieppaus. Ja ilmeisesti se on todella suosittu Meksikossa. Ja itse asiassa, Mills, Bernstein kirjoitti siitä myös lehteen. Ja menin ravintolaan, joka avasi el lugar cantinan, ja heillä oli sekoitus ruokalistalla. Se oli Espresso Martini, se näytti aivan Espresso Martinilta. Mutta se oli myös kardiolaturi, kuten 443 siinä. Ja minä ajattelin, että tämä on vasta alkua sille, että se menee niin valtavirtaan, eikä se yllättäisi minua. Tarkoitan, tässä on minun ennusteeni. Tämän vuoden ja vuoden lopun välisenä aikana alamme nähdä kaikenlaisia ​​ravintoloita ja baareja, emme vain niitä, jotka ovat meksikolaisia ​​ravintoloita. Luulen, että näemme vain räjähdyksen. Tiedän mitä sen jälkeen tulee. Tiedätkö, näemme niin monia Espresso Martini -kylkiluita, niitä on kaikkialla. Tarkoitan, odotan innolla Carajillon riffejä, mitä tulee sen jälkeen myös sen jälkeen.

Anna-Christina Cabrales 26:52

Mene eteenpäin, laita rahasi siihen, mitä sen jälkeen tapahtuu?

Newmanin töitä 26:58

Jos tietäisin, avaisin luultavasti baarin ja tarjoaisin sen juuri nyt. Siitä tulee jotain, mitä en näe. Siitä tulee jotain outoa TikTokissa, siitä tulee jotain visuaalista, jotain hullun näköistä. Tarkoitan, että se on myös jotain, jota näen kaikkialla, missä se 2024 Niin paljon on immersiivisistä baareista mukaansatempaava juoma jotain hullua jotain, jossa on jotain savua ja hullun näköinen astia, tiedäthän, kirkkaissa väreissä. Sen täytyy olla

Anna-Christina Cabrales 27:32

Nyt kun sanot, että mukaansatempaava on hyvin erilaista kuin pöydän ääressä tarjoiltava tai siitä tulee hieman enemmän vuorovaikutusta…

Newmanin töitä 27:41

Luulen, että niin kauan kuin on olemassa jonkinlainen interaktiivinen elementti tai jotain mukaansatempaavaa, on vain sellainen muotisana tai mikä tahansa muu, joka merkitsee enää mitään. Näen sen niin usein. Luulen, että minun on todellakin suhtauduttava kriittisemmin joihinkin näistä muotisanoista, mutta uskon, että yksi suurimmista trendeistä, joita odotamme, nähdään yhä uudelleen ja uudelleen, eivätkä luultavasti edes pysäytä vuotta 2024, ovat juomat, jotka ovat vain niin silmiinpistäviä. ja hassu ja ylivoimainen. Ja jos siihen liittyy kuluttaja, hän tekee jotain tehdäkseen siitä erityisemmän tai laittaa itsensä kokemukseen, mielestäni enemmän kuin parempi koko ajan. Tiedättekö, kuuluuko siihen jotain kaatamalla liekin sammuttaminen, nostamalla se valoon. Tiedätkö, se on aina jotain. Se muuttaa värejä. Se on hyytelöisku. Sinun täytyy saada se heilumaan. Se on aina jotain

Anna-Christina Cabrales 28:36

Ihailen sitä, kun asiat muuttavat väriä.

Newmanin töitä 28:38

Rakastan niitä. Sen on tarkoitus olla hauskaa

Anna-Christina Cabrales 28:46

Ja siksi minusta tuntuu joskus siltä, ​​että väkevät alkoholijuomat, kuten varsinkin ravintolaympäristössä, ovat vain sellaista Trumpsin viiniä, kuten meillä ei ole sellaisia ​​seksikkäitä juttuja, tiedäthän, että ne tulevat vain pullosta.

Newmanin töitä 28:55

Voi luoja, meillä on tämä valtava pullo. Todella isoista.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Kyllä, näet varmasti magnumien tulevan pelaamaan, varsinkin kuohuviinien maailmassa, joka vuonna 2024 en usko, että säkenöiminen on edelleen jotain, mitä kaikki kaipaavat, tuntuu, että kaikki haluavat vain jotain kevyttä. ja poreileva jotain tunnelman keventämiseksi, emme halua tuntea liian raskaita asioita heti. Tiedätkö, meidän on vain jotenkin siirryttävä sellaisiin asioihin ja on hyvä nähdä se myös samanlaisissa hengissä. Joten yli ruiskut ja mitä muuta, onko se laantunut ollenkaan?

Newmanin töitä 29:34

Ei...Joskus jää takapenkille ehkä Espresso Martinille, mutta luulen, että heti kun sää taas lämpenee.

Anna-Christina Cabrales 29:40

Voi, varmasti. Ja voit nähdä sen niin kuin ainakin tiedät, kun peitän viininpunaisena ja juoksen, huomaat, että enemmän Appalakkit haluavat laajentaa istutuksiaan valkoisille lajikkeille. He ymmärtävät, että tälle on enemmän kysyntää. Se vie vain hetken, koska on olemassa sääntöjä, jotka Joten kuinka paljon voit laajentaa vuosittain. Mutta jopa paikallisesti, kyllä, nämä ovat asioita, joita he kaipaavat, tai ainakin seuraavalle, tiedäthän, sukupolvelle he haluavat vain kevyempiä, kuten spritziä, kimaltelevaa, valkoista, jopa ruusuja. Ja ruusujen kanssa minulla on myös vähän luuta poimittavaa siellä. Mutta joo, se on silti eräänlainen taistelu, okei, jälleen, ei ongelmia, mutta Rosaen kirje per monsell -tyyli. Mutta toivoin vain, että tutkisimme vähän, minusta tuntuu, että erityisesti Tavelista tuleva Rosien syvempi väri vain pelottaa ihmisiä, vaikka itse asiassa se on vain niin upeita gastronomisia pareja. Ja voin ehkä jopa vain ottaa pullon ja avata sillä alkuruoistasi tai pienistä, melkein huumeista suoraan läpi, kuten, tiedäthän, ensimmäinen ruokasi, koko matkan, ehkä jopa jotain, tiedäthän, kuten ehkä todella pehmeä, kuten wagyu-pihvi tai jotain sellaista. Voin kantaa sen loppuun asti. Tarkoitan, että kaikkia ruusuja ei ole rakennettu samalla tavalla, mutta toivon vain, että tutkisimme tätä kategoriaa hieman enemmän. Ja heidän enkelinsä tekee siellä niin hyvää, ja minä jatkan sen taistelun taistelemista. Mutta toivon vain, että kokeilisimme enemmän erilaisia ​​ruusuja.

Newmanin töitä 31:21

Sinun täytyy nähdä, että AC kirjaimellisesti iskee sitä

Anna-Christina Cabrales 31:28

Kyllä, se toimi hyvin, sanon minä. Sitten taas, tiedän, minun puolueellinen näkökulmani täällä, vain koska rakastan sitä niin paljon. Ja peitän myös sen.

Newmanin töitä 31:40

Joten minusta tuntuu, että olemme vähän tekemässä lopullisia ennusteita, ja okei, koska minusta tuntuu, etten ole edes puhunut tappamisesta vielä. Anna palaa. Ja jos katson, mietin, mitkä ovat suuret henkitrendit vuonna 2024? Ja mielestäni se tulee olemaan jotain hyväksyttyä vieressä.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Voi luoja, toivon niin. Olen täysin mukana.

Newmanin töitä 32:08

En usko, että tequila katoaa mihinkään. Se on, se on silti vain ehdoton juggernaut. Ja se on jo valmiina päihittämään vodkan ja päihittämään viskin, jos se ei jo ole.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Onko siellä tällä hetkellä tilastoja, jotka osoittavat, kuinka paljon se vain johtaa muihin luokkiin verrattuna?

Newmanin töitä 32:25

Tilastoja varmasti löytyy. Joo, en aio saada niitä päähäni, mutta keskustelen varmasti Yhdysvaltain tislattujen alkoholijuomien neuvostosta ja muista tahoista. IWS on, tarkoitan, se on vain kerta toisensa jälkeen, se vain osoittaa, että tappaminen on vain tulostaulukon kärjessä ja missä se ei ole. Se on kohta ja tämä saattaa olla vuosi. Se on hyvin kapea, kaikki muut luokka, joka on kantapään yläpuolella, se on erittäin kapea etumatka. Niin, ja se vain jatkuu.

Anna-Christina Cabrales 32:54

Ja mihin Mezcal sellaiseen kuuluu?

Newmanin töitä 32:57

Luulen, että se on todella tulossa.

Anna-Christina Cabrales 33:00

Se on jännittävää.

Newmanin töitä 33:01

Varsinkin kun julkkismezcalia ei ole niin paljon, minusta tuntuu, että se on niin totta. Minusta tuntuu, että se on tavallaan ilmiantaja, tiedäthän, se on todella valtaamassa. Minusta ei ole olemassa todella tiettyä, enemmän kuin pari tiettyä tuotemerkkiä. Tarkoitan, että kaikki tuntevat Delma gayn ja Lidlin, ja on muutamia brändejä, jotka ihmiset tuntevat, mutta minusta ei tunnu olevan yhtä, joka on vain ollut kuin karkea menestys, jossa sanotaan, että Tron on tequila tai casamigo oli tequila kolmas. siellä on kuin, kokonainen kyynel, joka tunnetaan tappavan meidät, missä minusta tuntuu, että paras kalkki juuri niin kuin se pikkuhiljaa saapuu sinne, hiipii ylös, tiedäthän, puhuu seinän yli, jos tämä tapahtuu, se on siellä todella pian. Ja kun se tapahtuu, luulen, että tänä vuonna näemme myös, kuinka kauan Mezcal hocking Hills tequilaa? Luulen, että tämä saattaa olla vuosi, jolloin voimme nähdä niin korkeita. Ja se ei ole työ, vaan enemmän kuin Gobi vieressä. En halua mennä liian syvälle rikkaruohoihin siinä, mutta se on kasvi, joka on hyvin samanlainen kuin agave ja se luo väkevän väkevän, joka maistuu hyvin samanlaiselta kuin tequila tai Mezcal. Ja vuonna 2022 näin ensimmäisen näin pitkän julkkikseni ja se oli Lenny.

Anna-Christina Cabrales 34:25

Se on todella harvinaista kaikissa luokissa. Ja on hauskaa, etten vihaa, joten kaikki on hyvin.

Newmanin töitä 34:32

Luulen, että tällä kertaa se oli tapana. Luulen, että tämä on aikakausi enemmän julkkiksille, joten kerro tai olenko väärässä. Ehkä se tulee olemaan julkkis, mutta yksi niistä tulee ulos portista, ja vuoden 2024 loppuun mennessä uskon, että meillä on toinen nouseva Agave/Abage vierekkäinen luokka. He tulevat hakemaan sinua tappamaan, jos he tulevat hakemaan sinua. Se on minun ennustukseni.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Näyttää siltä, ​​että juomme paljon enemmän margaritaa yhdessä.

Newmanin töitä 35:03

En ole pahoillani.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Ehkä tämä on jotain, mitä kuulet enemmän, en myöskään tiedä sinun maailmassasi. Mutta jotain, jonka uskon varmasti kuulevani kielellä, koskee enemmän ammattilaisia ​​ja vain kuluttajia yleensä, kuten, tiedätkö, puhuimme siitä, onko tämä luomu? Tästä syystä, tiedäthän, kestävästi tehty biodynaaminen, mutta uudistava viljely? Esiintyykö se sinun maailmassasi ollenkaan?

Newmanin töitä 35:33

Ajoittain joskus tietyissä, tietyissä taskuissa täällä? Puhutko lisää siitä?

Anna-Christina Cabrales 35:39

Joo. Joten se vain vie asiat uudelle tasolle, jossa tarkastelemme enemmän sellaisia ​​asioita kuin peitekasveja, pintamaata, työntekijöiden hyvinvointia ja periaatteessa ympäristössä, jossa pystyy todella ylläpitämään itseään ja pystymään parantua myös mahdollisista haasteista, jos haluat. Tämä on erittäin kevyt kuvaus tästä. Se on paljon monimutkaisempi. Mutta he sanovat erityisesti, että sellaisissa ympäristöissä tuotetut viinit vain todella vangitsevat paikan olemuksen, tunnet voimakkaan mineraalisuuden ja vain asioita, jotka ovat niin villiä ja ainutlaatuista paikassa. Ja minulla on ollut ilo maistaa muutamia, kun olin poissa Ranskassa. ja minä vain sanoin, että mitä tämä on? Joo, se oli vain niin koukuttavaa. Ja asia on, että huomasin palaavani noiden viinien pariin yhä uudelleen ja uudelleen ja haluavani vain ymmärtää. Ja asia on, se on aivan kuin oli lähes mahdotonta vain vangita yhdeltä istumalta, kuten sinun täytyy olla paikalla ja ymmärtää, kun he sanovat, että voit todella haistaa lampaat ja pitkät. ruohoa ja kaikkea muuta. Mutta nämä ovat viinejä, joita minä vain Huh, siellä. Niissä on kaunista villillisyyttä ja tapaa, jolla se vain sulautuu ja kuin lasissa. Se ei vain ole mitään sen kaltaista. Se on myös energiaa, jota en ole koskaan ennen todella tuntenut. Ja tiedäthän, sen lisäksi, että nyt ajattelen sitä, varsinkin kun kirjoitan tästä samankaltaisesta läpinäkyvyysaiheesta, että olen myös rakastanut sitä, kuinka näemme yhä useamman viininvalmistajan kokeilevan erilaisilla astioilla. Yksi niistä asioista, joista pidin vieraillessani, on nähdä tällaisten asioiden olevan kokeellisia, erityisesti viinipallojen kanssa. Joten se näyttää kirjaimellisesti maapallolta. Mutta meillä on lasi, jossa luulet ympäristön olevan täysin pelkistävä. Mutta se ei ole, tiedätkö, täysin. Ja rakastin tässä juuri sitä, että voit tuntea sen puhtauden, kuinka hyvin tuo rypäle on valmistettu. Tai jos aiot poistua siitä. Se on kuin yksi toinen puoli asiaa. On vain niin monia eri tapoja kokeilla tätä, se on vielä melko uutta. Mutta rakastan vain tässä astiassa olevan rypäleen läpinäkyvyyttä ja muita asioita, joita olen myös maistanut, jos se olisi peräisin amforasta tai, kuten hyvin erilaisista, kuten betonimunista tai jopa ruostumattomasta teräksestä valmistettuja munia, jotka tiedät. , ovat melko harvinaisia. Rakastan tätä kokeilun tasoa, koska he todella yrittävät säilyttää, kuten, sen laadun, mitä he kasvavat. Ja sitten vain vähän tätä ja vähän tuota, pitäisikö se olla isokokoista, kuten tammea tai mitä tahansa, haluta vain jotain sellaista, jossa on niin paljon hienostuneisuutta ja eleganssia. Se on vain niin hyvää

Newmanin töitä 38:45

Rakastan sitä, että sinulla on kaikki nämä erilaiset tekniikat, joita, vaikka en ymmärtäisikään mitä ne ovat, saat vain kaataa sen lasiin ja kokea sen.

Anna-Christina Cabrales 38:54

Joo. Onnea meille, eikö?

Newmanin töitä 38:59

Okei, joten luulen, että se on juuri sitä aikaa.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Joo, olen valmis margaritaan. Entä sinä?

Newmanin töitä 39:04

Voi kyllä, ehdottomasti. Olen mukana

Anna-Christina Cabrales 39:05

Kuulostaa hyvältä. No, kiitos kaikille, jotka kuuntelitte, ja tapaamme sinut ensi kerralla. Odotamme innolla tulevaa vuotta ja mitä yllättäviä trendejä syntyy vuonna 2024. Onko sinulla kysyttävää tai haluatko jakaa ajatuksesi vuoden 2024 juomatrendeistä? Haluaisimme tietää. Voit lähettää meille kommenttisi ja kysymyksesi sähköpostitse Wine Enthusiast dotnet -podcastissa. Muista, että voit tilata tämän podcastin Applesta, Googlesta, Spotifysta ja missä tahansa muualla, kun kuuntelet suosikkiohjelmiasi. Voit myös mennä osoitteeseen wineenthusiast.com/podcast saadaksesi lisää jaksoja ja transkriptioita. Olen Anna-Christina Cobras ja kiitos kuuntelusta.

Samantha Sette 39:55

Tiesitkö maailmanluokan sisällön tuottamisen lisäksi, että Wine Enthusiast on myös johtava ostoskohde viinin elämäntapatuotteille. Vieraile myymälässämme osoitteessa wine enthusiast.com, josta löydät hämmästyttävän valikoiman ainutlaatuisia laatutuotteita, jotka parantavat viinikokemustasi. Laseista ja tarvikkeista 1000 ainutlaatuiseen viinilahjaan. Se on kuin lelukauppa viinin ystäville. Äläkä unohda viinisi suojaamista. Olemme maan johtava viinisäilytystuotteiden jälleenmyyjä. Olipa sinulla kuusi tai 600 pulloa, kaipaa viinikaappi tai räätälöity viinihuone. Ilmaiset viinisäilytyskonsultaatiomme auttavat sinua löytämään täydellisen sopivan kokoelmaasi. Käy osoitteessa wineenthusiast.com tänään. Herätetään viiniä henkiin. Viiniharrastajamyymälän tuoma sinulle