Close
Logo

Meistä

Cubanfoodla - Tämä Suosittu Viini Arviot Ja Arvostelut, Ajatus Ainutlaatuisia Reseptejä, Tietoa Yhdistelmistä Uutisointi Ja Hyödyllisiä Oppaita.

Kulttuuri

Milloin viinikellareista tuli henkilökohtaisia ​​lausuntoja?

Olitpa vasta aloittamassa viinimatka - ostaa pulloja käsillä työpäivän rentoutumiseen tai illalliselle ystävien kanssa - tai sitkeä keräilijä, joka seuraa uskonnollisesti viiniharrastajaa Vintage kaavio saadaksesi selville, milloin voit avata tuon 20 vuotta vanhan kätkön, viinin oikea säilytys on erittäin tärkeää nautinnon kannalta. Tässä Wine Enthusiast -podcastin jaksossa sisältöjohtajamme Dara P. Kapoor ja tulo- ja koulutuspäällikkömme Marshall Tilden III tutkivat viinin vihollisia , viinin säilytyksen perusteet ja miten trendit ovat kehittyneet.



Löydämme myös muutamia asioita:

  • Mitä jonkun viinivarasto kertoo heistä
  • Kalleimmat viinikellaripyynnöt, joita Marshallin tiimi on koskaan saanut
  • Jos joku pitää Caymusista, hän rakastaa hallita
  • Minne Marshall mieluiten tuo tyynynsä

Toisin kuin muut juomat, viini kehittyy ajan myötä, mikä tekee säilytysolosuhteista kriittisiä sen laadun kannalta. Mutta viini on myös taidetta, jollaista sinun pitäisi olla ylpeä esittelemällä muille, olipa kokoelmasi ruokailutilassasi tai vain kutsuvassa maanalaisessa tilanteessa. Kaikille ja jokaiselle budjetille löytyy säilytysratkaisu. Saadaksesi selville, mikä sopii sinulle, ota meihin yhteyttä jo tänään !

  Apple Podcast -logo
  Google Podcast -logo

Suunnittele unelmiesi viinikellari!

Olipa sinulla muutama kotelo tai muutama tuhat pulloa, ammattitaitoinen viinisäilytyskonsulttitiimimme voi auttaa.



Ota yhteyttä jo tänään

Jakson transkriptio

Litteraatit luodaan käyttämällä puheentunnistusohjelmiston ja ihmisen transkriptioiden yhdistelmää, ja ne voivat sisältää virheitä. Tarkista vastaava ääni ennen lainaamista.

Kaiuttimet: Dara P. Kapoor, Marshall Tilden III, DWS, CSW

Dara P. Kapoor 00:08

Hei ja tervetuloa Wine Enthusiast -podcastiin nauttimaan juomakulttuurista ja sen kuljettajista. Olen Dara Kapoor, Wine Enthusiastin sisältöpäällikkö. Ja tänään puhun Marshall Tildenin, Chief Revenue and Education Officermme, kanssa viinikellareista, kaikkein törkeimmistä edullisimpiin ja käytännöllisiin ratkaisuihin. Tutkimme myös, miten viinikellari eroaa viininjäähdyttimestä ja kuinka tietää tarkalleen mitä tarvitset. Hei, olen Dara Kapoor, Wine Enthusiastin sisällöstä vastaava varapääjohtaja, ja istun täällä Marshall Tildenin kanssa kolmannen, joka on meidän tulo- ja koulutuspäällikkömme – kaksi pääjohtajaa on iso juttu. Ja puhumme tänään, koska haluan oppia lisää viinikellareista. Aloitin Wine Enthusiastissa noin kaksi ja puoli vuotta sitten. Olen suhteellisen uusi, vauva viinimaailmassa, jos haluat, ja minulla on muutamia kysymyksiä. Minulla on WSET Level Two -sertifikaatti, paljon kiitoksia valmentajalleni.

01:12

Mutta Wine Enthusiastissa tehdään paljon sellaista, mikä mielestäni yleisen kuluttajan tai asiakkaan näkökulmasta, erityisesti uusien asiakkaiden näkökulmasta, on joitakin kysymyksiä, joihin mielestäni voimme selventää, kuka tarvitsee viinikellarin. Miten valitset viinikellarin, ja ajattelin, että hengailisimme tänä perjantaina, juomme pullon ja keskustelemme siitä, mikä meillä täällä on parasta.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 01:32

Joo, minusta tuntuu, että olemme luultavasti käyneet tämän keskustelun useaan otteeseen. Mutta mennäänpä niin, mennään siihen nihkeästi. Kyllä, se on niin tärkeä aihe ja niin monesta syystä, ja se on hauska aihe. Pitäisikö aloittaa ensin, Viiniharrastajalla on perjantai, ja avasin tämän itse yhdellä kädellä. Joten pyydän anteeksi tämän päivän yhden käden huijausta. Yritän pysyä poikani ja veljenpoikani tahdissa laudalla rinteillä ei mennyt niin hyvin. Meillä on siis vuoden 2020 kartano Dominus, viini, jota olemme juoneet Wine Expressin kautta, eri vuosikertoja, joista suurin osa on Napa. Tämä on heidän Sonoma. Voi ei, olen pahoillani. Tämä on Napa 20 (2019 oli Sonoma), joten tämä on kaikki Napa-hedelmä. 20 on mielenkiintoinen vuosikerta ihmisillä on joitain, tiedäthän, konnotaatioita tulipalojen savun takia ja se oli liikaa savuhajua. Minulla on ollut paljon 20-vuotiaita, jotka ovat upeita. Ja minulla on ollut joitain 20-vuotiaita, jotka eivät ole niin mahtavia. Annan sinun olla tuomari tässä asiassa. Kippis. Kippis.

Dara P. Kapoor 02:38

Nämä ovat perjantain tunnelmat. Joo. Todellakin. Siitä on viikko ja tulen siitä heti eroon.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:46

Aion päästää kissan pussista rakkaudestasi Caymusiin.

Dara P. Kapoor 02:54

Ja siksi minun on todella tehtävä vastuuvapauslauseke, kun hän on lopettanut sen.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:58

Mutta haluan tuoda jotain, mitä sinä tiedät, mitä ihmiset eivät tiedä. Eikö? no ei tiedä. Ettekö vain tiedä sitä. Se ei ole saatavilla. Ja se on siistiä viiniä. Se on todella hyvälaatuinen kangas, josta tuli todella rikas, tiedäthän, todella tiheä hedelmä. Kiva. Voi luoja. Hieno integraatio. Joo. Ja se on kuin murto-osa hinnasta.

Dara P. Kapoor 03:20

Yleensä Wine Enthusiastissa sylkemme, mutta tänään on perjantai. Luulen, että voisin ottaa muutaman kulauksen lisää. No, puhutaanpa viinikellareista. Peruskysymys, alkeellinen, käytämme termiä viinikellari ja viinijääkaappi ja viinikaappi vaihtokelpoisesti toisinaan. Voitko vain esittää erot kaikkien näiden termien välillä?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 03:54

Eroja siis on. Ja se todella liittyy suojaamiseen viinin viittä suurta vihollista vastaan. Ja se on ero kaikenlaisten tuulenvarastointitasojen välillä, oikein, hyvä, parempi paras. Ja kun nouset asteikolla, koska lämpötila on ensimmäinen vihollinen kosteus, valo, tärinä ja haju. Viini vihaa kaikkea tätä pitkäaikaista varastointia varten. Joten kun sinulla on vain viinikaappi tai viinijääkaappi, saat todella vain suojan lämpötilan karkaamiselta oikeaan aikaan. Suurin osa ihmisistä on oikein. Sinulla on pulloja, joissa roikkut muutaman kuukauden vuodessa, sinulla on se keittiössäsi, haluat vetää sen ulos oikeaan lämpötilaan. Tyypilliset viinikaapit eivät suojaa kosteudelta. Niissä saattaa olla UV-suoja, tärinä ei ehkä ole kauheaa, eikä niissä todennäköisesti ole suodatinta tai jotain, joka pitää ilman puhtaana hajujen poistamiseksi. Oikein. Joten jos sinulla on viinijääkaappi keittiössäsi, ja keität valkosipulia ja sipulia, avaat oven ja nappaat pullon. Ne valkosipulin ja sipulin hajut menevät tuohon jääkaappiin ja pidemmän ajan kuluessa voivat vaikuttaa viiniin. Viinikellarit, olipa kyseessä sitten vapaasti seisova yksikkö tai lämpötilasäädelty huone, suojaavat kaikilta viinin vihollisilta. Joten sinulla on kosteuden ylläpito tai hallinta, sinulla on alhaisemmat tärinäkompressorit, joten ne eivät tärise, sinulla on suoja hajuilta ja sinulla on enemmän UV-suojaa noissa lasiovissa, kuten upeita lasikoteloituja kelloja? Todellakin. Kuten ne lasiseinät, eikö niin? Ballerit, nimenomaan, joten niissä on UV-suoja. Erona on siis se, että viinijääkaappi vain suojaa lämpötilalta tai pitää oikean lämpötilan. Viinikellarit ottavat huomioon kaikki viinin viholliset.

Dara P. Kapoor 05:39

Okei, jos aion investoida todella hienostuneeseen mukautettuun jäähdytysjärjestelmään, niin minulla on viinihuone, joka on baller, jos haluatte, niin kuin todellinen fancy ei tuhoa taloani. Kuinka kauan minun pitäisi kerätä viiniä, mikä minä olen? Säilytänkö 20 vuotta? Ja varastoimalla 10 vuotta? Kuinka paljon aikaa - 100 vuotta?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 06:05

Joten tarkoitan, että voin vastata tähän noin 20 eri tavalla. Helppo vastaus on, että se riippuu. Ja syy siihen on se, että jokainen on erilainen. Suurin osa viinistä ei ole tarkoitettu vanhentumaan, vaan suurin osa valmistetusta viinistä on tarkoitettu kulutukseen. Tuntuu kuin olisin unohtanut numeron… viisi 5 % viineistä 10 % maailman viineistä on itse asiassa tarkoitettu vanhentumaan. Nyt yleensä nautimme siitä, että tämä viini vanhenee todella mukavasti, vaikka juominenkin on kauniisti pakkauksesta otettu, eikö niin? Joten viini voi vanhentua viisi vuotta, 10 vuotta, 50 vuotta riippuen siitä, mikä viini on, kysymys kuuluu, aiotteko nauttia siitä? Aiotteko nauttia siitä viinistä 10 tai 15 vuoden kuluttua, kun alkoholi kiehuu ja tanniinit pehmenevät? Ja tuo hedelmä muuttuu tuoreesta ja eloisasta kuivattuun, ja nuo maanläheiset nuotit alkavat tulla esiin? Siksi minulla on kellari. Ja siksi olen niin intohimoinen viinin säilyttämiseen. Ja se on tärkeää. Vastatakseni kysymykseesi, jos sinulla on tuota viiniä huoneessasi kuudesta kuukaudesta vuoteen, mitä tapahtuu, kun se ei ole oikeassa lämpötilassa, se nopeuttaa ikääntymisprosessia, eikö niin? Joten jos tämä viini kykenisi viidestä kymmeneen vuotta, mikä mielestäni voisi olla 70-72 astetta, se tulee sinne kuudesta kuukaudesta vuoteen. Reilua, eikö? Et siis välttämättä kypsennä viiniäsi, vaan nopeuttaat ikääntymisprosessia, ja se kehittyy nopeammin lämpimämmässä lämpötilassa. Ja sitten ongelma tulee siitä, että viini nousee tasolle, se saavuttaa huippunsa, eikö niin, ja se pysyy siinä huipussa jonkin aikaa ja pysyy siinä todella optimaalisessa juomaikkunassa. Kun se nousee nopeasti. Se putoaa nopeasti. Ja siksi juomaikkunasi on todella pieni. Ja jos kaipaat sitä, sinulla on todella mukava pullo etikkaa, joka istuu kauniissa viinihuoneessasi, jonka tiedät.

Dara P. Kapoor 07:55

Joo, tiedätkö, tämä johtaa minut seuraavaan kysymykseeni, kuinka monella kuluttajalla on kaikki tiedot, joita sinulla on? Ja mielestäsi jotkut heistä ottavat nämä järjestelmät käyttöön vain siksi, että ne näyttävät siistiltä, ​​koska monet niistä ovat upeita. . Enkä voi sanoa, että tietäisin kuinka vanhentaa jotain 20 vuotta ja milloin vedä se ulos ja milloin nauttia siitä. Mutta voin kertoa, että jotkut näistä malleista, erityisesti kuten portaiden alla -trendi, ovat niin upeita. Se on minulle taideteos, joten haluaisin heidän vain nauttivan viinin taiteesta ja sen kauneudesta. Joo. Tiedätkö todella, mikä on kuluttajien tarkoitus, kun rakennat näitä järjestelmiä? Ja ei väliä?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 08:35

Joo, hienoja kysymyksiä. Ja ihan rehellisesti sanottuna, toiset tekevät, toiset eivät. Ja joillakin on ollut tuo pettymys. Ja siksi he ovat palanneet jäähdytysyksikköön. Joten ja siksi ja siksi tiimimme miksi teemme mitä teemme, eikö niin? Kun asiakas soittaa ja sanoo Hei, minun täytyy mennä alakertaan, rakennan viinihuoneen. Ensimmäinen kysymys kaikista viinikaupoistamme, konsulttien suu on loistava. Miten aiot jäähdyttää huoneen? Eikö? Aiommeko rakentaa? Koska ensimmäinen ja tärkein kysymys on jäähdytys, varmistaaksesi, että kuluttaja, keräilijä ymmärtää, että ilman kunnollista lämpötilasäädettyä järjestelmää tai huonetta vaarannat kaiken sen kauniin viinin, jota säilytät? Eikö? Jotkut eivät välitä. Jotkut haluavat vain estetiikkaa. He haluavat vain ne näyttötelineet. Kaikki on siis hyvin ja hyvin. Mutta meidän tehtävämme on kouluttaa jokaista asiakasta, joka soittaa ja sanoo, että varmistetaan, että jos sinulla on nämä vanhat Mouton-pullot, niin, nämä vanhat Silver Oak -pullot tai nämä vanhat pullot, mitä tahansa he keräävät, eikö niin? Että ne ikääntyvät kunnolla haluamallasi tavalla. Joten 10 vuodessa et vain avaa todella hienoa kypsennetyn viinin etikettiä, että sinulla on viini, joka on kehittynyt siihen paikkaan, missä sen pitäisi olla ikääntynyt oikealla tavalla. Joten kuinka monet ihmiset ovat tietoisia, ajattelen enemmän kuin sinä tiedät, ajattelen enemmän kuin luulet. Ja luulen, että suuri osa siitä johtuu siitä, että heillä on ollut kokemusta, joten voin jakaa omani. Joten ennen työskentelyä Wine Enthusiastissa, eli olen ollut täällä vuodesta 2005. Ensimmäinen pieni pieni 16 pullon viinijääkaapini, kompressorijäähdytteinen viinijääkaappi, ei viinikellari, pieni pikkumies. Ja minulla oli pullo Baroloa, jonka olin säästänyt erityistä tilaisuutta varten, ja menimme vanhempieni luo erään heidän suuresta vuosipäivästään. Ja olin pitänyt sitä viisi tai kuusi vuotta tässä pienessä kellarissa, enkä malttanut odottaa, että pääsen avaamaan sen? Koska olen syönyt sitä viisi, kuusi vuotta, siitä tulee herkullista. Ja avasin sen. Ja kun avasin, tunsin korkin olevan hieman kuivaa. Ajattelin, että katsotaan mitä tapahtuu. Ja se ammuttiin, korkki kuivui, ilma pääsi siihen. Ja se oli täysin poissa. Se oli hapettunut. Ja se oli suurin pettymys. Melkein itken, kun ajattelin, että se oli niin pettymys. Se oli kauheaa. Se oli kauheaa. Pettymys tunne. Joo. Ja muistan ajatellut, etten vain koskaan halua saada sitä enää. Eikö? Ja niin minä keksin, katsoin tapoja, kuinka saan kosteutta viinikellariini. Ja tiedäthän, voit olla kuin märkä sieni ja laittaa sen sisään kuin pieni tupperastia. Mutta on olemassa keinoja kiirehtimiseen, eikö niin. Ja minä vain, tiedätkö, sanoin itselleni, että kun saan kokoelman, halusin varmistaa, että olen todella säilyttänyt sen oikein niitä varten, joita halusin vanhentaa. Ja juuri sitä suosittelen, että minulla on, tiedäthän, tiimimme suosittelee, että älä ajattele koko kokoelmaasi, koska suurin osa kokoelmastasi, luultavasti juot kuuden kuukauden tai vuoden kuluttua, se tulee olla kunnossa. Mutta entä ne yksi tai kaksi pulloa, joita aiot vanhentaa viisi tai kymmenen vuotta? Koska he tarvitsevat parhaan suojan. Ja näitä sinun on mietittävä, kun mietit viinin säilytysvaihtoehtojasi.

Dara P. Kapoor 11:47

Entä jos vaihdat viiniä ja keräät sen?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 11:50

Tarkoitan tietysti investointien kannalta, joo, tarkoitan, kun sinulla on jos myyt viiniäsi, myyt malleja ja sinulla on kuvia ja videoita siitä asianmukaisessa lämpötilasäädellyssä ympäristössä kellarissa, kun lisäät arvoa, saat siitä huippudollarin, tiedäthän, sen sijaan, että se vain istuisi siellä, tiedäthän, sillä on suuri ero. Ihmiset tietävät.

Dara P. Kapoor 12:08

Joten jos asiakas on kiinnostunut tutustumaan vaihtoehtoihinsa, eikä hän tiedä mistä aloittaa, opasta minut läpi, haluan mennä Wine Enthusiastiin. Tarvitsen viinin säilytysratkaisun. Haluan, että se on lämpötilaohjattu. Ajattelen, että haluan jotain enemmän suunniteltua. Mikä se prosessi on? Mitä kuluttaja tekee?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 12:33

Joten ensimmäinen kysymys, he tekevät juuri niin, eikö? He katsovat luetteloamme, katsovat netistä ja sanovat, että minulla on vaikka kuinka monta pulloa varastoitavaksi. Kerro minulle, mitä tarvitsemme täällä. Ja niin, tiedäthän, ensimmäinen kysymys, joka kysyy aina, kuinka monta pulloa sinulla on, eikö niin? Mikä on kokoelmasi – 20 pulloa 50 pullolla, 500 pulloa, koska haluat aina saada säilytysratkaisun, joka on hieman suurempi kuin mitä sinulla on. Koska sinä kasvat siitä aina yli, sinulla on mitä sinulla on, se on, jos saat 50 pullon kellarin, saat 100 pullon kellarin jossain vaiheessa, sinulla on 10 pulloa kellarin päällä, sinulla on 30 pulloa istumassa sen vieressä kasvat aina ulos kaikista soluista, joten haluat saada jotain, joka on luultavasti 20–50 % enemmän kuin nykyinen tallennustilasi. Joten selvitit kapasiteettisi, onko sinulla mielessäsi huone? Suunnitteletko viinikellarin rakentamista, ja jos aiot, haluamme keskustella kaikesta, mikä siihen liittyy. Tämä on rakennusprojekti, jossa sinun on rakennettava huone tietynlaisesta materiaalista, tietynlaisesta eristeestä, tarvitsemme höyrysulkuja, meidän on rakennettava oikea jäähdytysyksikön tila ja on leikattu pois. Joten tiedät Oletko valmis rakennusprojektiin, jos aiot rakentaa jotain kotiisi, eikö niin? sammuttaa ihmiset joskus, mutta joskus se on juuri sitä, mitä he haluavat. Heillä on koko kellari, he haluavat ottaa sen kulman rakentaa kellarin, upea, joka yleensä noin 500 pullolle tai enemmän on paikka, josta alkaa viihdyttää, että koska totuus on, kustannukset ovat kohtuuttomat, telineiden suunnittelu, viinikellarin jäähdytysjärjestelmä, rakentaminen, asennus, kaikki sen tyyppinen. Tiedät, että se ei ole halpaa tehdä varsinkaan nykyään, kun materiaali- ja työkustannukset ovat mitä se on. Joten jos tarkastelet pullokohtaista hintaa, tiedät, että 20–30 dollaria Melkein vähän kellarin rakentamisessa kotiisi. Haluamme siis vain käydä tämän keskustelun ja varmistaa, että ihmiset ovat tietoisia etukäteen, ennen kuin menet alas kaninkoloon.

Dara P. Kapoor 14:30

Joten annat heille todella sen, mitä heidän pitäisi todella tietää, etkä hyödynnä sitä, mitä he eivät tiedä.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 14:36

Joo. Toinen syy on, että jos sinulla on muutama sata pulloa, 200-400 pulloa, siellä on paljon hienoa viinikellarin jääkaappikauppaa. Vapaasti seisova, kutsuimme sitä ennen. Vapaasti seisovat viinikaapit, mutta se on todella hyvä kuvaaja, eikö? Se on kaappi, lämpötilasäädettävä viinikaappi, joka näyttää viiniäsi, kuten tässä tarkastelemassamme VW, eikö niin? Se suojaa viiniäsi, joka on saumaton. Joten, mutta se on helppo prosessi, eikö? Selvitit kapasiteettisi, 400 pulloa, tarvitset pari yksikköä, ne näyttävät kauniilta. He tulevat taloon, he tuovat sen sisään ja olet valmis päivässä. Viinikellarin rakentaminen on projekti. Nyt se on huone talossasi, se on ylpeyden tunne, se on ilon tunne. Se on viihdyttävä alue, kaikenlaista. Joten, mutta haluamme vain suunnitella, okei, tässä on, mitä vaihtoehto A tekee kaiken tämän ja kuinka monta pulloa voit säilyttää. Mutta tässä on vaihtoehto B, joka saattaa maksaa hieman vähemmän ja antaa sinulle samanlaisen, ellei yhtäläisen säilytysympäristön viinillesi. Ja muuten, tiedäthän, se kestää päivän, ei kolmea kuukautta. Se on siis todella tarkoitus. Ja sitten päästään nihkeäseen karkeaan, mikä on kokoelma? Kuinka kauan sinun on säilytettävä viinejäsi? Olemme Mikä on sähkötilanteesi, aivan, varsinkin viinikellarin jäähdytysjärjestelmässä, se on ehkä kytkettynä pistorasiaan. Joten viinikauppojen konsulttimme eivät vain tarkastele, mikä kaappi on järkevä. Heidän täytyy osata suunnitella niin suunnittelutyötä, heidän on tiedettävä LVI, sinun täytyy tietää jäähdytys, kuinka pitkälle kanavat kulkevat? Missä sähkö? Eikö? Missä ovat imujohdot, minne nestelinja menee. Joten siellä on paljon yksityiskohtia, jotka he käyvät läpi sekä asiakkaan että asiakkaiden kanssa. Yleensä keräilijällä on urakoitsijat ja rakentajat ja omat LVI-yritykset, jotka soittavat neuvottelupuheluun, tapaavat heidän kanssaan varmistaakseen, että suunnitelmat, arkkitehtoniset suunnitelmat, joita he tarkastelevat, vastaavat sitä, mitä haluamme tehdä. tuo kellariosa. Se on siis tekninen.

Dara P. Kapoor 16:46

Ja kaikki tämä on ilmaista? Ymmärrätkö neuvon?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:49

Varmaa on.

Dara P. Kapoor 16:51

Joten voin vain soittaa Wine Enthusiastille tai mennä verkkosivustolle, voinko löytää tavan ottaa yhteyttä näihin edustajiin?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:58

Sen pitäisi olla helpoin asia, jonka olet koskaan tehnyt elämässäsi. Jos ei, emme tee työtämme.

Dara P. Kapoor 17:04

Tarkistan sen. Joo, joo, aivan.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 17:07

Mutta kyllä, sinun, sinun konsultaatiosi on ilmainen. Kun pääsemme suunnitteluun, ja sitten on muutoksia ja sen kaltaisia ​​asioita, siitä seuraa tiettyjä maksuja, mutta rehellisesti sanottuna se on enemmän vain maksamista ajasta, joka kuluu. suunnittelutyötä, totta. Mutta neuvolaan pääsemiseksi tarkoitan, että kaikki eivät todellakaan tiedä, mitä he tarvitsevat tai ymmärrä mitä he tarvitsevat. Voit siis käydä ilmaisen keskustelun jonkun kanssa 30 minuuttia tunnissa, kuinka kauan tahansa kestää, ennen kuin he saavat koulutusta siitä, mitä he tarvitsevat. Se on meidän tehtävämme. Tarkoitan, se on todella meidän tehtävämme. Ja ihmiset tekevät sen joskus vuosien päästä, eikö niin? Kuten, hei, aion muuttaa pois kotoa seuraavan vuoden tai kahden sisällä. Ja tiedätkö, näin juuri tämän talon Zillow'ssa. Ja näyttää siltä, ​​että voisin laittaa viinikellarin sinne, aloitamme suunnitteluprosessin. Tarkoitan, tarvitsemme joitain mittoja, tarvitset joitain perustietoja prosessin aloittamiseksi. Mutta joo, sitä me teemme. Haluamme, haluamme kouluttaa ja haluamme auttaa ihmisiä innostumaan, eikö niin? Täällä me istumme, kukaan ei todellakaan tarvitse viinikellaria. Joten se ei ole välttämättömyys, tämä on luksusta. Ja, ja sen pitäisi olla hauskaa. Ja sen pitäisi olla opettavaista, ja sen pitäisi olla joku, joka nauttii koko kokemuksesta alusta loppuun. Ja sitä me todella yritämme tehdä.

Dara P. Kapoor 18:17

Tarkoitan, olen puolueellinen, koska työskentelen täällä. Mutta minusta tuntuu, että niin te kaikki teette. Työskentelen mediapuolella. Ja työskentelen Marshallin tiimin kanssa yhä enemmän joka päivä. Joten saan koulutuksen, opin kuinka he myyvät. Ja tiedän vain, että työskentelen kanssasi, kuinka mukavaa olet selittää asioita, kuinka paljon aikaa käytät asioiden selittämiseen, ja sitten intohimo, joka sinulla on, on tarttuvaa. Se on hieno asia viinissä, eikö? Se vain tuo yhteen kaikentasoisia ihmisiä. Ja voimme silti nauttia jostain eri syistä.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 18:46

Joo, olet niin oikeassa. Ja kiitos ja arvostan sitä, ja minulla on intohimo, jonka tiedät, että vaimoni, jonka tiedät, haluaa joskus tappaa minut, koska se on työtä, mutta toisinaan se kulkee myös häneen, kun yhtäkkiä hänellä on lasi ja on kuin oi, tämä on hienoa. Mikä se on? Ja sitten, silmät aukeavat? Kaikki piristyy vähän oikein. Vertailen sitä golfiin monella tapaa siihen, mitä juuri sanoit, koska voimme olla täysin eri tasoilla tietämyksemme ja arvostuksen suhteen, mutta sinä ja minä voimme silti istua täällä ja todella nauttia tästä viinipullosta. sama kuin kun menet pelaamaan golfia. Menen pelaamaan sitä Rob. Hän tappaa minut. Kun Rob ja minä menemme ulos, meillä on hauskaa, vaikka hän voittaa minut 15 lyönnillä, koska voimme pelata samaa peliä yhdessä ja arvostaa samaa peliä yhdessä ja nauttia toistemme seurasta yhdessä jopa eri tasoilla. Juuri sitä yritämme tehdä tässä varmistaaksemme, että kokoelmasi ovat mahdollisimman nautinnollisia. Ei ole väliä mikä on tarpeesi. Meidän on nautittava tästä siitä, mitä teemme oikein tai mitä teemme.

Dara P. Kapoor 20:01

Joten nyt päästään enemmän todella hauskoihin asioihin. Minun nöyrä mielipiteeni on. Sanoit, että olet tehnyt tätä vuodesta 2005 lähtien? Joo. Miten viinikellarien trendit ovat muuttuneet tuon ajanjakson aikana?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 20:45

Kun aloitimme, varastointi oli… viinikellarit olivat kyllä ​​kauniita, mutta kapasiteetti oli kuningas: Kuinka monta pulloa pystyit säilyttämään? Se oli kapasiteettia. Ja jossain ehkä vuosikymmen sitten, ehkä vähän vähemmän, yhtäkkiä… Aina oli vitriiniä, vaihtoehtoja, eikö niin, aina saattoi laittaa esittelyhyllyn jonkun kaapin ulkopuolelle näyttämään kivalta. Mutta sisällä he eivät todellakaan välittäneet etiketeistä, he halusivat saada pullot sinne. Vitriinien hyllyt eivät menneet kaupaksi, koska se oli kuin 'Ai, laitat esittelyhyllyn, pullo kallistuu, menetät säilytyskotelon sinne, unohda se, en tarvitse sitä. Ja sitten yhtäkkiä tämä etiketti eteenpäin, tällainen etikettinäkymä alkoi tulla ulos. Ja tiedätkö, siellä on nämä VintageView-telineet, ja sitten näyttöhylly alkoi saada hieman pitoa. Ja tiedäthän, annan kunnian Adam Strumille, Wine Enthusiast -perustajalle, joka osoitti asian ja sanoi, että meidän on tehtävä tälle jotain. Hän on kuin tämä on trendi ja tämä tapahtuu. Ja siitä VinoView syntyi. Ja yhtäkkiä ihmiset halusivat näyttää näyttönsä. He halusivat näyttää tarransa, he halusivat näyttää tarransa, he halusivat ne esittelytelineet, joissa oli lasiseinät. Ja se ei todellakaan ole muuttunut sen jälkeen, kun tarkoitan, tämä on kuin sanoit uudesta toiveesta käyttää sitä. Se on mitä olet nähnyt siitä lähtien, kun olet ollut täällä, eikö niin? Ja ihmiset haluavat nähdä etikettinsä. Ja luulen, että myös etiketit ovat päässeet pitkälle. Viinitilat panostavat enemmän pakkauksiinsa ja esittelyihinsä. Ja tarkoituksella oikein, se on taideteos ja joskus heillä on jopa taiteilijayhteistyötä. Aloittaessani oli monilämpötilatrendi, jossa yksiköt olivat punaviinipalvelu ylhäällä, varastointi keskellä ja sekä valkoviinipalvelu alhaalla. Oikein. Ja sitä käytetään edelleen joskus kaupallisiin tarkoituksiin, mutta se on todella siirtymässä yhä enemmän kohti vain ikääntymistä, oikein jopa kaksoisvyöhykkeitä… kaikki viinikaupat samassa lämpötilassa, punaviini, samppanja, portviini, mikä tahansa 55 astetta 53-57 astetta. Ainoa asia, johon tarvitset kaksivyöhykettä, on palvelu, koska valkoviinit tarjoillaan kylmempänä kuin punaiset. Joten jos vanhentelet viiniä ja säilytät sitä pitkään, kaikki on yhtä vyöhykettä, yksi lämpötila. Trendi pois monivyöhykkeistä, kaksoisvyöhykkeet ovat edelleen olemassa, koska varsinkin jos sinulla on se keittiössäsi ja ruokasalissasi ja haluat valkoisen valkoviinin valmiiksi tarjottavaksi, se on järkevää. Kaksivyöhyke on loistava. Mutta useimmiten tulemme näkemään monia säilytysratkaisuja kodissa. Esimerkiksi alakerrassa he ikääntyvät. Siinä keräilyesineitä. Ylhäällä on se, mitä he juovat muutaman seuraavan kuukauden aikana.

Dara P. Kapoor 24:29

Toinen kysymys näistä trendeistä, heijastavatko ne mielestäsi myös viinialan senhetkisiä trendejä? Tiedän, että Adam on opettanut meille loistavasti, miksi Wine Enthusiast aloitti jopa yrityksenä, kun se teki vuonna 1979, viini ei ollut niin suosittu kuin nykyään, se ei myöskään ollut yhtä helposti saatavilla. Joten kun sanot nämä asiat minulle, se on järkevää. Okei, kyse oli toiminnallisuudesta. Nyt, mielestäni vuosia myöhemmin, se on statussymboli. Taiteellista yhteistyötä ei siis ole vain levy-yhtiöissä. Mutta kuinka suuri osa siitä on vastaus trendiin, jonka mukaan kuluttajat haluavat esitellä itsensä?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 25:09

Se on todella hyvä pointti. Vastaus on kyllä. Luulen, että sillä on tekemistä alan trendien kanssa. Ja sinun kannaltasi yksi suurimmista, jonka unohdin mainita, oli lasiseinäinen viinikellari olohuoneessa. Eikö? Joo. Näet sen koko ajan. Ja ne eivät ole Photoshoped-viinikellareille. Jonkun olohuoneessa takaseinällä on näytteilleasettaja, tämä iso lasiovi, jossa on suuret ranskalaiset ovet. Ja se on valtava trendi juuri nyt, juuri tästä syystä ihmiset haluavat näyttää sinulle. He haluavat esitellä kokoelmaansa. Toiset haluavat tuoda ihmiset intohimoonsa, viinit ovat osa heidän elämäänsä. Ja kun he istuvat päivälliselle tai ennen illallista ja istuvat sohvalleen, he avaavat pullon viiniä. Ja se on heidän tapansa tuntea olevansa jatkuvasti viinikulttuurin piirissä.

Dara P. Kapoor 26:06

Olen varma, että olet työskennellyt julkkiksille näiden vuosien aikana. He voivat olla alan julkkiksia, he voivat olla Hollywood-julkkiksia, urheilujulkkiksia… Kerro meille kaikille urheilijoille, mitkä ovat hulluimpia ja kalleimpia ominaisuuksia, joita ihmiset ovat pyytäneet?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 26:32

Todella mielenkiintoista on se, että julkkikset ja tähdet eivät yleensä halua hulluimpia ominaisuuksia. Totta puhuen, tiedämme, että finanssialan ihmiset tienaavat pari taalaa, todelliset teollisuuden titaanit, heillä on pari dollaria heitettäviksi. Joten ne ovat yleensä niitä, jotka ovat kaikki ulos, parittele kellarini. Mitä tulee julkkisjuttuihin, ja useimmat heistä eivät todellakaan halua tulla jaetuiksi, mutta voimme vain sanoa, että yksi rakastetuimmista, tiedäthän, aamuradion/TV-ohjelmien juontaja, joka asuu New Yorkissa. , oli ystävällinen ja antoi meidän tehdä hänen kellarinsa. Ja yksi aikamme elokuvallisista ikonikereistä on myös asiakas. Luulen, että totuus on, että kaikista hulluista kysymyksistä hullujen mallien yhteydessä nämä ihmiset ovat erittäin intohimoisia koteihinsa enemmän kuin viiniä kohtaan. Ja mitä tarkoitan sillä, että… yksi asiakkaastani oli suunnitellut kellarin, eikä juo viiniä, mutta hänen kotinsa ja hänen tekemänsä viihteen vuoksi tarvitsi viinikellarin. Ja se oli yksi kalleimmista. Hän rakasti viihdyttää, hän rakasti toivottaa ihmiset tervetulleeksi kotiinsa ja esitellä. Hän oli niin ylpeä kodistaan, että hän halusi viinikellarin jokaisen sentin olevan täydellinen. Ja se on ja se on jotain, mitä me olemme kuvanneet ja kuvanneet ja voit nähdä verkkosivuillamme, ja hänellä on lasiseinä, joka peittää koko etuosan. Nyt käytämme yleensä puolen tuuman paksuista lasia. Lasi ei eristä hyvin. Jäähdytysyksiköitä on siis suurennettava. Ja meillä on arvoja ja yhtälöitä, mutta hän halusi kolmen neljäsosan tuuman lasin. Sanoin hyvin, että saat vain puolet R-arvosta. Se ei lisää paljon eristysarvoa. Hän sanoi, sillä ei ole väliä, se tulee näyttämään rikkaammalta, se näyttää paksummalta ja näyttää paremmalta viinikellarissani. Joten kyllä, sanoin hyvin, sanoin, että tänne on todella vaikea päästä sisään, koska lasi on raskasta. Hän menee, älä huoli, minulla on ihmisiä, jotka voivat. Hän halusi korotetun paneelikaton, joka rakennettiin tietystä puusta… hänen yksityiskohdat jokaisessa asiassa olivat hämmästyttäviä. Ja ja hän käytti siihen, mutta sitä hän halusi.

Dara P. Kapoor 26:34

Paljonko joku on eniten käyttänyt selliin? Kuinka korkeaksi nämä hinnat voivat nousta?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 29:24

Olemme saavuttaneet noin puoli miljoonaa kennossa, mikä on jollekin sellaiselle. Ja toistaiseksi hänen kokoelmansa on kasvanut ja hän on itse asiassa alkanut juoda viiniä siitä lähtien, kun hän sai viinikellarin. Mutta kun sinulla on kokoelma, joka voi olla 3 miljoonaa, 5 miljoonaa, 10 miljoonaa, kun tarkastellaan prosenttiosuutta…   Se on kuin silloin, kun sinulla on EuroCave, joka on 4 000, 5 000 dollaria ja sinulla on 20 000–40 000 dollaria viiniä, yhtälö on tavallaan sama. 2 000–3 000 pullon viinikellari lähes puolella miljoonalla dollarilla, kun meillä on 10 miljoonan dollarin arvosta viiniä. Että tämä yhtälö toimii edelleen, miksi se toimii kotona ja miksi se on niin tärkeä kyseiselle kokoelmalle, varsinkin jos he investoivat ja myyvät sen sitten pois. Ja niille, jotka eivät tiedä, EuroCave on johtava viinikellari, joka on valmistettu Ranskassa. Käsintehty. He ovat olleet olemassa vuodesta 1976. Wine Enthusiast on heidän yksinmyyjänsä täällä Yhdysvalloissa. Ja se ottaa huomioon kaikki viinin viholliset. Siinä on kosteuden ylläpito, siinä on alhaisin tärinä, siinä on paras UV-suoja, siinä on hiilisuodatin. Joten kun puhumme todellisista viinikellareista, jotka ovat kaappeja, EuroCave on todellakin creme de la creme.

Dara P. Kapoor 29:50

Tämä on hyvä tietää, kun minulla on käytettävissä olevat tulot.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 30:50

Joo, no, nouset ylös viinikellariketjua, aivan kuten mikä tahansa muu. Aloita pienellä ja siirryt sitten ylöspäin ja sitten seuraavana asian, jonka tiedät, saat alakertasi valmiiksi.

Dara P. Kapoor 31:04

Ensimmäinen askeleeni on ollut tämä Wine Enthusiast [Prestige] -jääkaapin alla. Ja nyt mietin mitä seuraavaksi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 31:16

Se on yhdyskäytäväjääkaappi. Se on kuin mikä tahansa muu. Palatakseni golfiin, saat ensimmäiset mailat ja olet kuin joo, hyvä, se on hyvä. Pysyt niiden kanssa ikuisesti. Mutta jäitkö sinäkin kiinni tuosta bugista? Olet kuin, tarvitsen paremman kuljettajan. Tarvitsen paremman putterin ja myös uusia mailoja. Mausi muuttuvat hienostuneemmiksi. Ja niin myös sinun kokemuksesi.

Dara P. Kapoor 31:56

Mitä voit kertoa ihmisestä sen perusteella, kuinka hän säilyttää viiniä?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 32:06

Keräilijöitä on kolmea eri tyyppiä. Siellä on lähtötason keräilijä, kuten sinäkin – rakastaa viiniä, nauttii elämyksestä, nauttii juomisesta ja tarvitsee vain jotain säilyttääksesi 20–40 pulloa oikeassa lämpötilassa. Kun sinulla on tuo pieni viinikellari, se antaa sinulle vähän ylpeyttä, kuten, hei, minä vain paransin peliäni, sain viinikellarin. Olet tullut uudelle tasolle verrattuna kaikkiin, joilla on 8 pullon teline keittiössä. Ja niin se lähtötason viininjuoji minulle, on se, joka alkaa levittää sanaa, hei kaverit, tämä on hauskaa. Ja kun laitat tämän viinin viinikellariin, se muuttaa kokemuksen kokonaisuutena, kun se on oikeassa lämpötilassa ja vedät sen ulos oikeassa lämpötilassa, koska se vaikuttaa. Tarjoilulämpötila vaikuttaa. Huoneen lämpötila ei ole 70-75 astetta. Kun ihmiset sanovat, että punaviiniä tulisi tarjoilla huoneenlämmössä, se ei ole oikea huoneenlämpö. Huoneen lämpötila on 60-65 astetta. Joten kun ihmisten keittiössä on teline ja lämpötila on 75 astetta, ja he vetävät sen ulos ja tarjoilevat sen, se on liian lämmin. Ja siksi nuo viinit voivat maistua erittäin korkealta alkoholilta. Alkoholia tulee enemmän ulos, kun viini on lämmintä. Sitten seuraavaksi sinulla on harrastaja tai keräilijä. Näillä ihmisillä on 500-1000 pulloa, voisi olla kourallinen kaappeja, pieni viinihuone tai portaiden alla. Ja nyt heillä on kokoelma, jossa heillä on kourallinen pulloja, ehkä jopa puolet kokoelmastaan, joita he vanhentavat tarkoitukseen. He varastoivat tilaisuutta varten, ehkä he varastoivat joitain myytäväksi, ehkä he harhailevat joidenkin viiniensä sijoitustarkoituksessa. He välittävät soluistaan ​​suojan näkökulmasta, mutta heidän ei tarvitse olla suuri esittely, esittelymyyjä. Joten he ovat ihmisiä, joilla on kuten 1000 pullon kellari kellarissaan. Luulen joutuvani tähän. Minulla on EuroCave ja toinen pieni keittiössäni. Minulla on luultavasti 250 300 pulloa, joista suurimman osan avaan ja käyn läpi, mutta jos minulla on noin, tiedät 25-30 pulloa, jotka toivon avaavani lasteni kanssa. Niillä jokaisella on hylly EuroCavessani. Nämä ovat siis joitain keräilyesineitä, joita minulla on. Ja se on sellainen keräilijän seuraava taso. Ja nuo ihmiset ovat ihmisiä, jotka menevät Napaan, ihmisiä, jotka tekevät viinimatkansa, jotka liittyvät viinikerhoihin, jotka haluavat tuoda viinikulttuurin takaisin taloonsa, eikö niin. Ja sitten sinulla on esittely. Sinulla on henkilö, joka todella haluaa näyttää ja näyttää paitsi viininsä, myös kellarinsa. He haluavat sen lasiseinän, he haluavat näyttää, kuinka siisti heidän kellarinsa on, koska heidän kotinsa on sellainen koti. Ja Jumala siunatkoon. Eikö? Ihmisillä on viinikellari sisätenniskentän vieressä ja mediahuone sen vieressä. Ne voivat silti olla ikä ja sijoitustarkoitus ja kaikki. Mutta he eivät ehkä ole. Heillä saattaa olla vain se kellari talossaan, koska talo tarvitsee sellaisen kellarin. Ja sitten se liittyy siihen, mihin muuhun he liittyvät – mitä muita harrastuksia heillä on? Koska useammin kuin ei, löydät nuo harrastukset viinikellarista tai viinikellarin ulkopuolelta. Allekirjoitetut nimikirjoitetut pelipaidat. Ja jalkapallopaidat ja muistoesineitä elokuvatähdiltä ja muuta. Joten he ottavat nyt harrastuksensa ja yhdistävät ne viinikellariin. Ja siitä tulee osa sitä.

Dara P. Kapoor 37:12

Viini on elämän kangas, talosi kangas.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 37:19

Siinä vaiheessa siitä tulee keino ja tilakysymys. Ja se on osa sitä, mitä teemme, osa tätä kuulemista. Mihin taloon tämä menee? Ja mitä aiot tehdä? Ja me kysymme niitä kysymyksiä. Haluatko esitellä kaiken viinisi? Vai etsitkö vain toimivaa viinikellaria ja paikkaa, jossa sitä säilytät oikeassa lämpötilassa? Ja siksi yritämme mitata, missä nämä asiakkaat ovat alusta alkaen, jotta tiedämme, mihin suuntaan heitä viemme kellarimatkallaan.

Dara P. Kapoor 37:59

Vielä viimeinen kysymys huvin vuoksi. Kenen kokoelmaan olisit valmis menettääksesi toisen kätesi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 38:10

Haluan päästä Kongon demokraattisen tasavallan kellariin. Burgundin Domaine de la Romanée-Conti on maailman kallein ja luultavasti paras Burgundy. Ja en ole koskaan ollut, olen kuullut tarinoita, olen kuullut huhuja, että viinikellarissa on jäänteitä, jotka muistuttavat 1800-luvulta, kun he haluavat, tiedätkö, aloittivat tuotannon Burgundiassa. Ja tarkoitan, olen maistanut yhden heidän viininsä kerran ja ikäänkuin se olisi nurjahtanut, eikö niin? Et voi uskoa, että viini voi maistua sellaiselta. Kyseessä ei siis ole henkilökohtainen myyjä, mutta jos voisin tuoda sinne tyynyn ja peiton pariksi päiväksi, olisin ihan ok.

Dara P. Kapoor 39:10

Ja onko alan kokoelmassa joku julkkis tai joku, jota haluaisit nähdä?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:14

LeBronilla on oltava sellua. Kuten olettaisin hänen tekemästään, ja Jumala siunatkoon häntä siitä, että hän on niin suuri viinin lähettiläs juuri nyt, hän todella nauttii siitä. Hän tuo sen esiin niin monella eri tavalla. Kyllä, haluaisin mennä hänen kellariinsa hänen kanssaan.

Dara P. Kapoor 39:17

Haluatko sanoa jotain muuta ennen kuin lopetamme?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:18

Yksi asia, jonka jätän, on, että viini kehittyy. Se on juustomainen linja, mutta rakastan sitä, Sidewaysin linjaa, josta Virginia Madsen sanoo, että tiedät miksi hän rakastaa viiniä, koska se kehittyy aina ja se maistuu erilaiselta. Tiedätkö, minä päivänä tahansa, jona avaat sen, se maistuu erilaiselta huomenna ja erilaiselta vuoden kuluttua. Ja siksi olen niin intohimoinen viinistä ja viinin varastoinnista. Rakastan matkaa. Rakastan evoluutiota. Rakastan pullon tätä nyt ja pullon vuoden päästä ja miten se on muuttunut ja miten se eroaa? Eikä mikään muukaan sitä tee. Mikään ei ole viinin kaltainen, joka herättää tämän tunteen. Ei ole mitään muuta kuin oikeanlainen säilytysympäristö parantaaksesi kokemusta. Ja jos emme elä parasta elämäämme kokemuksiemme kanssa, niin mitä teemme?

Dara P. Kapoor 41:21

Se on kaunista, mies. Pidän siitä. Kiitos paljon, Marshall. Tämä on ollut mahtavaa. Kippis. Joo. Kippis. Hyvää viikonloppua kaikille. Kiitos.