Mikä tekee yksityisen tuotemerkin viinistä?
Omien merkkien viinien määrä on viime aikoina lisääntynyt Yhdysvaltojen myymälöissä, vaikka keskimääräinen juoja ei välttämättä tunnista niitä sellaisiksi.
Mikä yksityinen merkki tarkalleen ottaen on? Ajattele Costcon Kirklandia; Kauppias Joen Charles Shaw tai Two-Buck Chuck; tai Target's California Roots. Joskus nämä yksityiset tuotemerkit on helppo poimia, kun taas toisinaan ne piiloutuvat näkyville. Ja vaikka monia ympäröi 'bulkkiviinien' leima – eli määrän priorisointi laadun edelle –, jotkut huippuviinitilat tuottavat hienoja viinejä vuosista vuosikertaan. Nämä pullotukset ovat yksinoikeudella jälleenmyyjälle, ja ne tuotetaan usein heidän erityisiä kuluttajiaan ajatellen.
'Tällä tavalla en kuvitellut olevani viininvalmistaja', sanoo Alison Crowe, viininvalmistuksen varatoimitusjohtaja. Plata Wine Partners , johtava omien merkkien tuottaja Kalifornian sydämessä. Alan 15 vuoden jälkeen Crowesta on kuitenkin tullut ammattilainen tässä näennäisesti 'alt' viinituotannon kategoriassa. Tässä jaksossa hän antaa meille sisäistä tietoa kaikesta rypäleiden hankinnasta viinintuotantoon, markkinointiin, brändäykseen ja luokan etuihin ja haitoihin.
Saatat pitää myös: Kuinka ostaa viiniä supermarketista, sommeliereiden mukaan



Kaupasta
Löydä viinisi koti
Punaviinilasivalikoimamme on paras tapa nauttia viinin hienovaraisista aromeista ja kirkkaista makuista.
Osta kaikki viinilasitJakson transkriptio
Litteraatit luodaan käyttämällä puheentunnistusohjelmiston ja ihmisen transkriptioiden yhdistelmää, ja ne voivat sisältää virheitä. Tarkista vastaava ääni ennen lainaamista.
Kaiuttimet Pääosissa: Alison Crowe, Stacy Briscoe, Samantha Sette
Samantha Sette 00:00
Sinut kutsutaan ainutlaatuiseen tilaisuuteen matkustaa Etelä-Amerikan halki poistumatta New Yorkista. Tule mukaan maanantaina 6. toukokuuta 2024. Cityn viinitilalla eksklusiiviseen viininmaistelutapahtumaan aidon ruoan ja elävän musiikin kera. Sinulla on mahdollisuus maistaa viinejä lähes 40 Etelä-Amerikan parhaalta viinitilalta. Kaikki tarjoilevat 90 plus pisteen viinejä. Tutustu Argentiinan, Chilen, Uruguayn ja muiden makuihin yhtenä unohtumattomana iltana, älä missaa tätä uskomatonta kokemusta. Varaa lippusi nyt ja valmistaudu maistamaan Etelä-Amerikan makuja. Käytä tarjouskoodia WESIP10 saadaksesi 10 % alennuksen osoitteessa wineenthusiast.com/events/sip
Stacy Briscoe 00:48
Hei ja tervetuloa Wine Enthusiast -podcastiin. Tarjoat juomia, kulttuuria ja sitä ajavia ihmisiä. Olen Stacy Briscoe, Wine Enthusiastin päätoimittaja, ja tänään sukeltamme siihen, mikä tekee oman merkkibrändin. Olen täällä Alison Crowen, Plata Wine Partnersin viininvalmistusjohtajan ja kaikkien yksityisten merkkien asiantuntijan, kanssa. Aiomme keskustella siitä, mikä edes on yksityinen merkki? Miten Platan kaltaiset yritykset luovat näitä viinejä? Entä omien merkkien brändäys houkuttelee viininviljelijöitä? Että tietysti me kuluttajat Hei, olen täällä Alison Crowen, Plata Wine Partnersin viininvalmistusjohtajan kanssa. Alison, kiitos, että liityit kanssani tänä aamuna.
Alison Crowe 01:38
Joo, kiitos kutsusta esitykseen. On niin kiva nähdä ja kuulla sinua.
Stacy Briscoe 01:44
Joten um, vain katsojillemme, jotka eivät tiedä kuka olet ja mitä teet, voit kertoa meille hieman itsestäsi, mitä teet ja miksi olet pätevä puhumaan siitä, mitä se on. puhumme tänään.
Alison Crowe 01:58
Okei, niin, nimeni on Alison Crowe ja kuten sanoin, olen viininvalmistuksen varatoimitusjohtaja yrityksessä, josta monet kuulijasi eivät ole kuulleet. Sen nimi on Plata Wine Partners. Se on P as Paulissa, L A ta, joka muuten on espanjaa ja tarkoittaa hopeaa, ja toimimme Napassa, mutta omistamme omia viinitarhojamme kaikkialla Kalifornian rannikolla. Joten periaatteessa teemme paljon viiniä omista rypäleistämme omistamillemme etiketeille. Ja sitten paljon asioita, joita voit kutsua tietäväsi yksityisen merkkien, hallitse, leimaa sellaisia asioita. Pohjimmiltaan haluan nähdä meidät rypäleiden toimittajana nestemäisessä muodossa, omille brändeillemme tavaramerkkien varastoon ja joskus myös muille viinitiloille. Olen siis UC Davisin viininvalmistuksen valmistunut. Synnyin ja kasvoin Santa Barbaran alueella Kalifornian rannikolla, ei huono paikka olla, ja myös Napassa asuminen on hienoa. Sain fermentaatiotieteen tutkinnon UC Davisista. Ja minulla on myös espanjan tutkinto Davisista. Ja sitten kun olin lopettanut viininvalmistuksen ja tekemäni asioita, työskentelin monta vuotta Bonnie doon -viinitarhalla Santa Cruzissa, ja rakastin Randallia ja hänen luovuuttaan, ja työskentely rannikon viinitarhoilla jäi työskentelyyn Argentiinassa. Ja sitten vuonna 2005 auttelin löytämään viinikumppaneita. Ja pohjimmiltaan se oli tilaisuus perustaa yrittäjähenkinen viiniyhtiö, jolla on uusi liiketoimintamalli yhdessä Kalifornian johtavista rannikon viinitarhojen ja rypäleiden omistajista, joka on Silverado-viininviljelijöiden nimi, jonka jotkut ihmiset saattavat tietää. Ja meillä on yli 20 000 hehtaaria rannikon viinirypäleitä. Se on siis Napan piirikunta, Sonoman piirikunta, keskusrannikko, joten tiedät, Santa Barbara County, Monterey ja Paso Robles. Ja joka vuosi, tiimini ja minä, otamme noin 10-15 % yrityksen kokonaisista rypäleistä ja teemme niistä viiniä. Ja sitten tuota viiniä myydään joskus irtotavarana muille viinitiloille, jotka sinun, kuuntelijasi ja lukijasi saattavat olla hyvin tuttuja. Ja sitten joskus ne osuvat pulloon erilaisille kansallisille jälleenmyyjille, joissa viinimme ovat heidän myymälöidensä hyllyillä valtakunnallisesti. Joten kyllä, olemme tehneet niin, sillä heinäkuussa 2025 tulee kuluneeksi 20 vuotta, mikä on vaikea kuvitella. Mutta joo, se on todella jännittävää. Se on vain tavallaan uusi luova, erilainen tapa olla viininvalmistaja. Tiedätkö, jos olisit kysynyt minulta, kun olin UC Davis -opiskelija, kuvittelisinko viininvalmistajana näin, minulle sanottiin, että näin ei ole. Yleensä luulen, että nuoret, nuoret, naiivit viininvalmistusopiskelijat ja ehkä jotkut heistä kuvittelevat suuren yleisön, jos olet viininvalmistaja, toimit yhdestä erittäin söpöstä Instagrammable-viinitilasta, ehkä Napan laaksossa. valtatiellä 29 tai Paso Roblesissa, valtatien 46 länsipuolella. Ja kaikki viinitarhat ovat siellä, teet viinin siellä, pullotat viinin siellä. Ja sitten se myydään maisteluhuoneesi kautta ravintolaan. Ja ehkä se on vain joitain vähittäiskauppoja. Mutta on olemassa monia eri tapoja, joilla viini pääsee markkinoille. Joten luulen, että puhumme siitä tänään.
Stacy Briscoe 05:27
Joo, ehdottomasti. Eli kiitos tästä kaikesta. Ja luulen, että haluan aloittaa niistä omien merkkien brändeistä, niistä, joita olet luomassa jälleenmyyjille. Voitko vain antaa meille määritelmän siitä, mitä tarkoittaa olla oman merkkinsä viini, miten se Olen varma, että se eroaa omasta etiketistä, kolmannen osapuolen etiketistä ja kaikista erityyppisistä tarroista. Kuten sanoit, on varmasti brändejä, joita olemme nähneet siellä. Ja ehkä emme ole edes tunnistaneet, että ne ovat heidän omia tuotemerkkejään, kuten voin ajatella muutaman Platan alla, jotka olet äskettäin hankkinut ja joita en edes tiennyt olevan yksityisiä tuotemerkkejä. Ennen kuin luin tuon lehdistötiedotteen, niin kyllä, jos voisit vain ohjata meidät oikeaan suuntaan.
Alison Crowe 06:16
Joo, ja myös vain jollain tavalla kertoakseni yleisöllesi, koska tämä, tämä on minun tapani, joten minä opetan joka vuosi luokan UC Davisin täydennyskoulutuksessa, joskus he kutsuvat sitä UC Davis Extension, on viinin markkinointiohjelma. Ja tänä vuonna se alkaa 22. heinäkuuta. Ja se on, voit ottaa sen verkossa, voit ottaa sen hybridi verkossa henkilökohtaisesti. Ja joka vuosi opetan segmentin omien merkkien brändeistä, siitä puhumme, sekä mukautettua ihastusta. Joten kuten aloitan, jokainen luokka on määritelmällä. Olemme siis oikeassa paikassa. Yksityinen tuotemerkki määritellään yleensä kuten sanoisin, tuotemerkki, jonka yksi jälleenmyyjä omistaa, kehittää ja markkinoi kokonaan. Ja sen tuottaa viinitila, joka lainaa lainaamatta, yksi mahdollisuus tai etuoikeus. Joten loistava esimerkki on Kirkland Signature -brändi. Costcon kanssa. Oikein. Mielestäni se on yksi tunnetuimmista kansallisista yksityisistä merkeistä, ei vain viinille. Jos joku on Costcon ostaja, hän tietää, että siellä on Kirkland Signature, paperipyyhkeitä, on Kirkland Signature, on Kirkland Signature -vodkaa. Ja niinpä Costco lähtee ulos ja löytää toimittajia, jotka täyttävät heidän tiukat huippuosaamisensa standardit, ja heillä on käytännössä kilpailu nähdäkseen, kuka pystyy toimittamaan korkeinta laatua edulliseen hintaan. Ja näin pääset Costcon kanssa toimittajana pähkinänkuoressa. Joten monet muut jälleenmyyjät tässä maailmassa tekevät niin. Tiedäthän, vaihtelevassa määrin, jokaisella on oma tapansa tehdä se. Mutta se on pohjimmiltaan yksityinen merkki, kun sitä valvotaan hyvin paljon, kuten se, miltä etiketti näyttää, miltä tuotemerkki näyttää, sitä hallitsevat hyvin jälleenmyyjä ja toimittaja tai viinitila tai viinitarha tai joku minun kaltaiseni, kuten pada. , toimitamme mitä pullossa on, kun taas Costco vastaa siitä, miltä pakettipuku näyttää? Mutta toinen sanan määritelmä, jonka ihmiset ovat ehkä kuulleet, on kontrollibrändi tai yksinoikeusbrändi, joka on viinibrändi, jonka toimittaja omistaa, kehittää ja tuottaa. Ja sitä tarjotaan jälleenmyyjille, kuten Kirkland tai Trader Joe's, yksinmyyntiin kansallisesti. Joten se näyttäisi joltakin, jossa IP, pakettipuku, joka on kaikki viinitilan omistama. Ja sitten sitä tarjotaan jälleenmyyjille vain jostakin, mitä heillä saattaa olla kaupassaan.
Stacy Briscoe 08:55
Joten jotain sellaista ei vain menisi Costcolle, se voisi mennä Costcolle, mutta myös eri paikkoihin, vai menisikö tällainen viini? Erityisesti vain yhteen vähittäismyyntiin? Okei, niin yksityisen merkkien kanssa todellakin, se on jälleenmyyjä, joka ajaa Hei, tämän tyylin haluan. Ja sitten he tarjoavat myös paketin. Joten varsinainen etiketti, jonka näemme ja jossa lukee Kirkland Signature tai mitä tahansa muuta he ovat, he suunnittelevat ja ohjaavat näitä mainoksia, luulisin.
Alison Crowe 09:08
Yleensä se menisi vain yhdelle jälleenmyyjälle. Pitää paikkansa. Tai esimerkiksi hotelli- ja ravintolaryhmä. Okei, hyvä sellainen. Jep. Tarkalleen. Ja siellä voi olla erilaisia vivahteita. Luulen, että tästä syystä tämä on niin nihkeä puoli viinialalla, josta voidaan puhua, koska Platassa voi tehdä sopimuksia ja tehdä niistä niin monia eri makuja. Voin omistaa tuotemerkin IP-osoitteen ja verkkosivuston ja kaiken tämän ja sitten Ja, tiedäthän, antaa sen viedä yksinomaan jonnekin muualle, tai minulla voi olla tuotemerkki ja IP. Ja minulla on, sanotaanko, vähittäiskauppaketju, joka toimii vain länsirannikolla. Ja sen avulla voin myydä tuotteen, jossa omistan IP-osoitteen ja verkkosivuston, ja tietysti pullossa olevan mehun. Ja sitten voin viedä sen ja markkinoida sitä pienempään alueelliseen ketjuun itärannikolla, jossa nämä kaksi toimittajaa eivät risteä. Tiedäthän, ja niinpä tällaisetkin asiat ovat mahdollisia. Joten kaikki on hänen, kaikki on neuvoteltavissa, eikö? Tarkoitan, että se on termi ja liiketoiminta niin kauan kuin noudatetaan kaikkia liittovaltion ja osavaltion säädöksiä, ja silloin ja sitten on oltava tietty herkkyys, se on kuin jos he ovat, jos sinulla on jälleenmyyjä. jonka kanssa työskentelet, ja he vain haluavat tuotteen olevan vain heidän myymälöissään, niin ehkä teet heidän kanssaan sopimuksen.
Stacy Briscoe 10:52
Joten mitä tulee näiden viinien valmistukseen, aloitetaan ehkä alusta viinitarhan lähteestä. Tiedän siis, että mainitsit, että yrityksesi nimenomaan omistaa omia viinitarhojasi, joista sinä, tiedät, vedät rypäleitä tuottaaksesi näitä viinejä eri jälleenmyyjille. Ja olen vain utelias, tiedäthän, viininviljelyn ja rypäleiden viljelyn suhteen, vaihteleeko tämä joko volyymin tai viljelymenetelmien suhteen, jos se olisi peräisin, tiedätkö, sinun kaltaisistasi, mainitsit stereotyyppisen viinitilan kadulla kävelemässä polkuja, joilla kävisin tiistaina tai lauantaina, eikö niin?
Alison Crowe 11:33
Joo, no, me olemme, sanonpa asian näin, että hankin rypäleeni omien merkkien viinejä varten, kirjaimellisesti samasta viinitarhasta ja joskus samasta korttelista kuin viinirypäleet, jotka ovat sisaryrityksemme. Silverado, että ne sitten myyvät hyvin tunnetuille viinitiloille, jotka ilmestyvät ja mainostavat lehdenne sivuilla jne., ja niin edelleen, jotka kuluttajat ovat hyvin tuttuja. Olemme siis hieman ainutlaatuisia. En tiedä ainuttakaan muuta omaa merkkiyritystä, jolla olisi meidän syvyytemme ja leveysmme siinä, millaisia rypäleitä voisimme tuoda markkinoille. Tiedätkö, puhumme kaikesta Central Coast Cabernetistä, Pasosta ja Montereystä erittäin erityisiin HBA-alueisiin asti. Kuten tammea, voin tarjota Oakville Cabernet -tuotemerkkien yksityisen vähittäiskaupan ihmisille. Voit siis kuvitella, että se antaa meille joustavuuden valmistaa omien merkkien viinejä eri hintatasoilla. Ei siis tehdä mitään muuta kuin kulttuurisesti tai maanviljelykseen liittyvää viinikumppaneita, viinejä, viisumia, tiedätkö, jonkun muun Oakville, Cabernet tai jonkun muun talo, olemme aina Cabernet tai Santa Barbara Chardonnay. myydä yleisillä markkinoilla perinteiselle viinitilalle, jota useimmat pitävät lainauksena. Joten ei todellakaan ole mitään keinoa kertoa, ja itse asiassa se on tavallaan yksi hauskoista asioista, että useimmat viinitarhojen omistajista, kun heillä on useita loistavia ostajia, tiedäthän, viinitilat, viininvalmistajat, se on todella söpöä sadonkorjuun aikana. olet luultavasti nähnyt tämän, kun kävelet jonkun viinitarhalla. Ja näet, että kutsun heitä paikkakorteiksi. Kyllä, näet viinitarhan rivien päissä pieniä paikkakortteja, joissa sanotaan, että heitän vain nimiä tänne. Ja se ei vain ole täällä eikä siellä. Mutta kuten, tässä on Coppolan, tiedäthän, hehtaareja, ja tässä on viinitila, tiedäthän, ABC-kortteleita, ja tässä on viinitila XYZ-lohkoja, ja tiedäthän, ja niin se on todella hauskaa. Joten olen siellä. Joten juoni viinikumppaneita, monet jos joku viininviljelijä ostaa meiltä rypäleitä kuuntelemassa tätä, tiedän, että he ovat nähneet Platan, minun paikkakorttini ovat sijoitettu kortteja sinne, viinitarhasekoitukseen ja sen joukkoon. Joten taas, tiedäthän, maataloudessa ei tapahdu mitään erilaista, ja minun pitäisi käyttää tilaisuutta hyväkseni mainitakseni, vain pieni lisä Silveradolle on, että viinimme ovat vegaaneja, viinit ovat sertifioituja, kestäviä, kaikki tilat. ovat kestäviä. Ja viinit ovat myös GMO-vapaita ja gluteenittomia.
Stacy Briscoe 14:06
Joten se on minusta todella mielenkiintoista tuotannon näkökulmasta. Ja ehkä vain asettaakseen standardin tässä. Mikä on ehkä vain keskimääräinen kotelosi vuosituotanto. Voi, tottakai.
Alison Crowe 14:21
Joo. Joten kuten alussa mainitsin, olemme toimineet vuodesta 2005 lähtien. Ja meitä on lähetetty noin puoli miljoonaa tapausta.
Stacy Briscoe 14:30
Okei. Etkä käytä minkäänlaisia eläintuotteita, eläinrasvaa.
Alison Crowe 14:37
Kaikki viinimme ovat vegaaniystävällisiä, joo, okei.
Stacy Briscoe 14:40
Okei hienoa. Selvä. Puhuimme siis rypäleiden hankinnasta, ja jos tuotat puoli miljoonaa, noin puoli miljoonaa on kotelosi tuotantoa. Mitä voit tehdä Onko olemassa tapa vain opastaa meidät varovasti viininvalmistusprosessin läpi sellaiselle tuotantomäärälle, ja luulen, että ehkä meidän pitäisi myös kertoa ihmisille, kuinka monta eri merkkiä sitten tuot tai kuinka monta eri asiaa edes.
Alison Crowe 15:09
Joo ehdottomasti. Joten ne puoli miljoonaa tapausta eivät kulje vain yhden viinitilan läpi. Tässä on toinen asia, joten palaan hieman takaisin Wayback Machineen. Ja minä huudan vielä kerran Randall Grahamille Bonnie doonista. Joten työskentelin hänelle ja Bonnie doonille, kun he kävivät läpi todella nopean volyymin kasvun. Ja se oli ennen kuin se oli juuri ennen kuin he myivät tai Bonnie doon myi, kuten iso talo punainen iso talo, valkoiset Cardinals noissa lapsissa 90-luvulta muistavat ne päivät. Ja yksi tärkeimmistä vastuualueistani oli tuon kasvun hallinta useissa viinitiloissa, koska olimme kasvaneet pienestä kotiviinitilasta länsipuolella Santa Cruzin rannalla. Ja niinpä meidän piti laajentaa tuotannon laatutietoista tapaa luoda syvät läheiset kumppanuudet olemassa olevien viinitilojen kanssa heidän tuotantoaan varten. Joten meidän piti laajentua niin kutsuttuun Custom crushin maailmaan, jossa Bonnie doon omisti, meillä oli siellä pieni kotiviinitila, jossa pullotimme kaiken, missä tuotettiin paljon pienempiä esineitä, kuten vanhan sähkeen sikarivaahtoa. Mutta sitten meidän täytyi luoda suhteita muiden olemassa olevien viinitilojen kanssa, jotka olivat suurempia ja pystyivät käsittelemään etsimäämme kapasiteettia. Ja juuri silloin leikkasin hampaitani asiakasraskauksen viininvalmistajan eduista, sinä olet periaatteessa se, mitä se tarkoittaa, että tuot rypäleitäsi jonkun muun omistamaan viinitilalle. Ja niin kauan kuin heillä on oikeat laitteet, joita haluat, tiedäthän, jos heidän puristimet ovat sitä mitä etsit, jos heillä on oikea säiliökapasiteetti, tiedäthän, heidän tynnyrinkäsittelynsä ja myyjänsä. tiimit ovat huippuluokkaa, ja sitä sinä etsit. Ja jos pystyt luomaan hyvän suhteen heihin, tuohon viinitilatiimiin ja heidän viininvalmistajiinsa, voit valmistaa viinejä yhtä hyviä ellei parempia kuin, lainaa lainaa, oman kodin myyjäsi. Se voi tuntua oudolta. Mutta tässä on sopimus, uskon aina, että minulla on varaa matkustaa, koska rypäleiden ei pitäisi joutua matkustamaan. Ja pohjimmiltaan rypäle on erittäin pilaantuva asia. Ja sillä hetkellä, kun poimit rypäleen, laatu alkaa heikentyä. Joten yksi Plata-mantroista, ja mielestäni se on olennainen osa laatuamme, on se, että minimoimme kuljetusetäisyyden viinitarhan ja sen murskaantumispaikan välillä. Joten tällä hetkellä Plata toimii verkoston pohjalta, ja se riippuu siitä, mitä murskaamme ja mitä eri ohjelmia tekivät. Mutta missä tahansa yhdeksästä tusinaan eri viinitilaa ympäri osavaltiota. Vau. Okei, tällä hetkellä, tällä hetkellä, lähes 20 vuoden jälkeen, suunnittele Disneyn juoni, meillä ei ole omaa viinitilaamme, meillä ei ole maistajaishuonetta. Ja liiketoimintamallin näkökulmasta haluan pitää sen sellaisena. Yksi asia, jota en maininnut, on se, että palasin UC Davisiin vuonna 2010 ja sain MBA-tutkintoni. Ajattelin, että olisi hyvä mennä ja saada parempi käsitys bisnesasioista yleensä. Joten jos pystyt pitämään yleiskustannukset alhaisina, voit tarjota tuotteitasi kilpailukykyisempään hintaan, selkeän edun ja siten, että se auttaa vahvistamaan hinnoittelua, jota voimme tarjota omien merkkien maailmassa. Mutta se todella antaa minulle mahdollisuuden erikoistua. Joten mukautettu murskaus voi olla loistava työkalu kenelle tahansa. Ja itse asiassa uskon, että ihmiset saattavat yllättyä kuullessaan, kuinka monet niin kutsun perinteiset viinibrändit toimivat useissa tiloissa, ja itse asiassa asiakkaamme ihastavat asiakkaita. Me kaikki törmäämme toisiimme kaikki ovat samoissa paikoissa. Mutta se ei ole huono asia. Eikä se tarkoita hallinnan puutetta. Jos sinulla on ihmisiä siellä, jos olet asian huipulla, se voi parantaa viininvalmistusta, koska tässä on pieni kalifornialainen käytännön vinkki, ja yritän havainnollistaa tätä ihmisille, jotka eivät elä tässä. Mutta luulen, että useimmat ihmiset tietävät, missä San Francisco on Bay Area Silicon Valley. Tiedätkö, että se on vain moottoriteiden ja liikenteen sotkeutunut verkko? Joten voit kuvitella, jos valitsen pastorini aina Cabernetin tai Santa Barbara Pinot Noirin, jotka ovat auttaneet minua, tiedät reilut kuusi tuntia Napasta etelään ja jos viinitilani on Napa ja minä olen kuin pakottaisin kaikki viinirypäleitä tullakseen luokseni ja jalostettaviksi Napaan, jossa asun, koska itsekkäästi en halua matkustaa, mikä todella kutsuu viinirypäleitänne juuttumaan kuorma-autoon keskellä ruuhkaliikennettä jonnekin. Joo. Ja se ei ole onnellinen paikka rypäleille
Stacy Briscoe 19:44
Se ei ole minulle onnellinen paikka, enkä usko, että viinirypäleetkään olisivat kovin onnellisia. Olen tehnyt sen työmatkan.
Alison Crowe 19:51
Kyllä, meillä kaikilla on oikeus, joten otamme sen pois laatuyhtälöstä, sillä meillä on valtava liiketoimintamme murskaus, varastointi ja sekoittaminen, koska rypäleet kasvavat, teemme viinit siellä, missä rypäleet kasvavat. . Se on todella lopputulos. Joten työskentelen viinitilojen kanssa täällä pohjoisrannikolla ja Napan ja Sonoman läänissä. Teemme yhteistyötä Montereyn piirikunnassa, Paso Roblesin alueella, sijaitsevien viinitilojen kanssa. Tarkoitan vain sitä, että se ei ainoastaan vähennä tuotteidemme hiilijalanjälkeä, vaan myös erittäin korkeaa laatua. Joten mukautettu murskaus voi olla upea, upea työkalu. Ja jälleen, ei vain ihmisille, jotka aikovat mennä katsomaan tämän kaltaisia yksityisiä merkkituotteita. Se on todella, kuten sanoin, olisit yllättynyt kuinka monta, tiedätkö, se on vain eräänlainen loistava tapa ratkaista monia ongelmia. Taidanpa sanoa.
Stacy Briscoe 20:44
Ei, se on todella hyvä tietää, varsinkin, sillä mielestäni ihmiset, jotka käyvät monissa perinteisissä ruokakaupoissa ja ehkä näkevät, tiedätkö, oi, tiedätkö, tämä on selvästi suuren volyymin tuotanto tietää, että se, että kyseessä on suuri volyymituotanto, ei välttämättä tarkoita, että suuren määrän ei tarvitse tarkoittaa huonoa laatua, jos tuottaja luo sen tunnollisesti. Ja sinun on mietittävä, että jos he tekevät niin monta vinoutta ja niin monta pullotusta, he käyttävät ainakin osan, elleivät kaikkea siitä, mistä juuri puhuit sen suhteen, missä he tekevät viininsä ja miten he tekevät. he hankkivat rypäleensä ja tuottavat viinejä.
Alison Crowe 21:28
Aivan juuri niin. Tarkoitan, että meidän täytyy olla tietoisia, tiedätkö, ei aina vähän halveksivaa kokoa, kuten sanot, tiedät, ja vain koska olet suuri, niin kyllä, viininvalmistuksessani saattaa olla miljoonia tapauksia, se on kehitetty ja levinnyt, joskus jopa kymmenelle eri viinitilalle ympäri osavaltiota. Se on paljon jongleerattavaa tiimilleni, mutta tuotamme yli 130 erilaista etikettiä laajalle joukolle asiakkaita. Joten kaikki tuo puoli miljoonaa viiniä kuulostaa valtavalta, mutta se ei ole kuin kaksi vinoa. Joten, tiedätkö, minulla on paljon pieniä pieniä vauvaprojekteja, ja tiedäthän kaiken, kuten, noin 1000 koteloa todella korkealaatuista tavaraa, kallovuoresta, Napa Valley Sauvignon Blancista, joihinkin todella pieniin. Oakville Cabernet vinossa. Ja sitten kyllä, varmasti, yksi suurimmista ohjelmistamme on Chardonnay nimeltä buttercream Chardonnay, ja se sisältää viiniä ja paljon muuta. Ja opin juuri, että se on kuin heidän myymälänsä. eniten myyty Chardonnay SKU. Vau. Joten se on kuin, vau, se on iso juttu.
Stacy Briscoe 22:33
Kyllä se on iso juttu.
Alison Crowe 22:35
Koska yksi pienistä vauvaviineistämme on kasvanut.
Stacy Briscoe 22:41
Viinin täydellinen tunnustus. Mahtava.
Alison Crowe 22:43
Kyllä, tiedäthän, niin ja se on ollut, ja silloin sinulla on sellainen SKU, joka on nousussa kaupassa. Se on todella orgaanista vetoa kasvun kautta, koska esimerkiksi voivoide alkoi hyvin pienestä SKU:sta, jonka teimme yhteistyössä Totalin kanssa ja olemme niin, että ai niin, anna meille Chardonnay. Ja jos olet maistanut, se ei välttämättä ole supervoista, tammista, itse asiassa tein sen erittäin tasapainoiseksi. Minulla on ollut Chardonnay, jota rakastan juoda. Ja se on vain osoittautunut erittäin suosituksi ihmisten keskuudessa,
Stacy Briscoe 23:16
Tiedätkö, palatakseni takaisin tuohon tuottajien jälleenmyyjäsuhteeseen, siellä on tavallaan kasvun varaa, niin taisin sanoa sen. Kuten kyllä, SKU tekee, he voivat sijoittaa enemmän. Tarkoitan, olettaen, että sinulla on suurin toimittaja viinin tuottamiseen. Joten se vain, voit, voit viedä suhteen, luulisin, seuraavalle tasolle…
Alison Crowe 23:41
Suhtaudun asiaan tällä tavalla, pidän sitä mahdollisuutena kokeilla uusia makuja, kokeilla uusia uusia tuotteita markkinoille, tehdä siitä uusi sekoitus, jos se osoittautuu suosituksi, olet oppinut jotain paitsi että sinulla on jotain, joka myy yhden jälleenmyyjän kanssa, joka saattaa tarjota sinulle ja tiimillesi vihjeitä asioista, jotka saattavat olla mukavia ja jotka saatat julkaista valtakunnallisesti. Joten katso sitä myös pienenä T&K-mahdollisuutena.
Stacy Briscoe 24:06
Se on jotain, jota en koskaan ajatellut, koska aioin kysyä, mitä hyötyä viinitilasta olisi tällaiseen suhteeseen? Mutta joo, käytän sitä testitilana.
Alison Crowe 24:18
Ehdottomasti, ja se on yksi niistä asioista, joissa minulla on todella hauskaa työskennellä ja olla viininvalmistaja tällä tavalla, on se, että tiedäthän, saan tavallaan niin, että saamme leikkiä, voimme sanoa: Okei, no, mennään. kokeile 500 tapausta täällä ja katso kuinka se toimii. Ja kyllä, se voi olla tapa eräänlaiseen kokeiluun. Nyt. Se on kiinnostavaa. Mielestäni meidän pitäisi tuoda joitain tilastoja omien merkkien kokonaismarkkinoista Yhdysvalloissa. On vaikea saada käsitystä siitä, kuinka suuri osuus Yhdysvaltojen viinimarkkinoista on yksityisiä merkkejä. Olen varma, että se oli yli 10 %, mutta luulen sen olevan luultavasti 10-15 %. Tämä tarkoittaisi, että tiedät k:n ja n:n. Kaikkien tulisi myös muistaa, että jotkut jälleenmyyjät myyvät hyvin vähän omia tuotemerkkejä. Jotkut tekevät paljon. Kuten Costco, Kirkland Signature, kaikki tietävät tekevänsä paljon. Tämä ja monet muut asiat eivät osu Nielseniin. Siksi meidän on todella vaikeaa kietoa käsivartemme sen ympärille. Tiedäthän, kaikki ovat melko varmoja, että tiedäthän, ja myös, koska uskon, että tällä on ollut pidempi perintö ja historia Yhdistyneessä kuningaskunnassa Euroopassa, omien merkkien kyllästymisprosentti on paljon suurempi kuin Yhdysvalloissa. . Joten kyllä, tässä tilassa on vielä paljon positiivista, tiedäthän, private label -juoma, mielestäni kaiken kaikkiaan, jos tarkastellaan kaikkia juomakategorioita, ei vain miksi ei vain alkoholia, vaan kuten kaikkia juomat, vesi, mehu jne. Yhdysvaltain markkinoilla, luin juuri tilaston, jonka mukaan 11 % yksikkömäärästä oli private label -tuotteita vuonna 2023. Luin myös mielenkiintoisesti, että näyttää siltä, että nuorempien kuluttajien tavoin Gen. Z:t ovat tavallaan paljon enemmän, paljon avoimempia yksityisille tuotemerkeille, näyttää siltä, että minäkin, minun on sanottava, että koska olen tehnyt tätä melkein 20 vuotta, uskon, että jälleenmyyjät ja toimittajat ovat saaneet paljon kehittyneempiä tekemään omien merkkien tarjontaa. Tarkoitan, että 50 vuotta sitten yksityinen merkki olisi kirjaimellisesti luultavasti ollut kuin valkoinen tausta mustalla tekstillä, jossa lukee olutta. Ja nyt luulen, että yksityinen merkki oli siellä. Uskon todella, että yksityinen merkki, tiedäthän, vähittäiskauppiaiden mahdollisuudet ovat, että he tuntevat asiakkaansa parhaiten he tietävät, missä tyhjä tila on heidän hyllysarjoissaan. He tietävät, mitä heidän alueensa ja heidän kuluttajansa haluavat ostaa. Joten jos heillä on kykyjä ostotiimissään, he voivat mennä etsimään tuotteen, joka täyttää tämän tyhjän tilan. Ja sitten ja tuo se markkinoille houkuttelevalla, houkuttelevalla ja herkullisella tavalla. Tarkoitan, ei ole, ei ole mitään syytä, miksi yksityinen merkki tai kontrollibrändi ja yksinoikeus ei voisi elää, hengittää ja toimia. Kuten minkä tahansa muun merkin kanssa. Se on viini.
Stacy Briscoe 27:06
Se on todella mielenkiintoista, koska tiedän, etten vain koskaan ajatellut vähittäiskauppiaan osallistumista tällä tavalla. Mutta ja se on taas hyvä pointti, kun ajattelen vain ruokaostoksia, luulisin, tiedäthän vain, kun olen tietoinen siitä, että yksityiset tuotemerkit voivat itse asiassa olla enemmän minun makuuni tai, tiedätkö, jonkun mieleen, koska heillä on sellainen käsitys , tiedäthän, väestötiedot ja se, mikä myy hyvin. Puhumattakaan lisätystä, kuten puhuitte kustannustehokkuudesta tuotannon siirtämisen asiakkaalle. Tiedätkö, koska puhuimme kaikista positiivisista puolista, mietin, että olisiko täällä vähän bisnesmielisiä, mutta onko viinitilalla haittoja ryhtyä tällaiseen suhteeseen kaltaiseni jälleenmyyjä, ehkä asioita, joita kannattaa miettiä ennen? tekee niin?
Alison Crowe 28:06
Niin, joten sanoisin, että yksi tärkeimmistä, tärkeimmistä asioista, joka on mietittävä ennen kuin harkitset toimittamista yksityisen merkkien ostajalle, kuten jälleenmyyjälle tai ravintolaryhmälle, joka on koukussa varastoon? Antavatko he sinulle ostotilauksen? Antavatko he sinulle ostotilauksen vai sopimuksen? Joskus he eivät tee, joskus sinun on otettava riski tuon myyjän kanssa, joten varmista, että jos aiot olla toimittaja omien merkkien ostajille, ostajillesi, asiakkaasi todella. , todella hyvin, koska pahinta on jäädä kiinni 20 000 tapaukseen jostakin, jonka joku kertoi sinulle ostavansa, ja sitten he kääntyvät ympäri eivätkä osta sitä. Joten se olisi todellakin, se on yksi syistä olla tekemättä sitä. Tai jos et saa edullisia sopimusehtoja, mutta en tekisi sitä. Toinen on se, kuka vastaa markkinoinnista, yleensä jälleenmyyjän, tiedäthän, heillä on tarpeeksi kannustinta varmistaa, että nämä tuotteet kulkevat heidän kanaviensa kautta. Niin usein he tekevät kaiken tämän. Mutta kysyvätkö he sinulta toimittajana? Onko sinun luotava verkkosivusto ja tuotemerkki tälle brändille? yksityiskohtia kysyttäväksi? Ja sitten myös jotain, mikä on tavallaan mielenkiintoista, ajattele kuinka tulee ja tämä on luultavasti kaunista, melko harvinaista, mutta se voi tapahtua. Ymmärsin, että jos tuotat jotain tälle kanavalle, kannibalisiko se muita myyntiäsi ja muita kanaviasi? Ja mitkä ovat ne mitä tiedät, mahdolliset riskit, kuten jos luot jotain, joka karkaa ja menestyy täällä erittäin hyvin, ja sitten sinun täytyy kasvattaa sitä ja yhtäkkiä vetäydyt pois, sinun täytyy vetää pois viinitarhojen tarjonta jostakin, joka on ehkä DTC-kanavassasi ja joka on myös todella kannattavaa. Niin se on, se on vivahteikas, eikö? Sinun täytyy jotenkin ajatella sitä. Varmasti kaikista näistä kaikista näistä näkökulmista?
Stacy Briscoe 30:02
Joo, ei, sitä tarkoitan, ja se on hyvä tietää. Koska, tiedäthän, ajattelin vain, tiedätkö, puhumme kaikista positiivisista asioista. Sitten voit nähdä ihmisten ajattelevan: No, miksi kaikki viinitilat eivät tee tätä? Tarkoitan siis, että nämä ovat kaikki todella hyviä syitä, miksi he eivät ehkä voi
Alison Crowe 30:16
Ehdottomasti ja myös, kerron sinulle tämän, että tämän liiketoiminnan voittaminen vaatii paljon työtä, sinulla on oltava viininvalmistustiimi, jolla on aikaa ottaa pois ydinbrändeiltäsi työskennelläksesi näiden projektien parissa. Ja ei, sitä ei monella yrityksellä ole. Ja siksi, tiedäthän, juoni on hyvin erilainen. Ja tämä on kaikki mitä teemme, eikö niin?
Stacy Briscoe 30:41
Koska se kuulostaa siltä, että jos olisit vain paremman sanan puutteessa kuin perinteinen viinitila, sinun pitäisi todella ajatella sitä toisena yrityksenä, vaikka se olisi loppumassa omasta laitoksestasi, vaikka käytät omia rypäleitäsi ja omaa viiniäsi omassa henkilökuntassasi. Se on jotain muuta erillistä. Joten sinun täytyy melkein ajatella sitä erillisenä yrityksenä, puhumattakaan siitä, että olet myös tilivelvollinen jollekin yrityksesi ulkopuoliselle, mikä luultavasti tuo mukanaan myös suhdekomponentin.
Alison Crowe 31:13
Joo, joo, ehdottomasti. Joten niin, joten yksityisten merkkien maailma ei ole kaikille, tiedäthän, eikä sen pitäisi olla niin, ja siellä on joitain yrityksiä, jotka tiedät, monet teistä tietävät, maailman neuvottelut, he mene Bible Kleiniin ja yritä sitten voittaa tällaista bisnestä ja muuta sellaista. Ja niin se on neuvotteleva vastaus hieman enemmän. i Se on hyvin eurooppalainen termi, tiedän. Mutta tällainen liiketoimintamalli sopii vähän paremmin tämän tekemiseen, ja mutta, tiedätkö, olemme, se on hauskaa, olemme ihmisiä, jotka omistavat viinitarhoja, tiedäthän, kuten PATA, me voimme voi työskennellä voittaakseen yrityksen, mutta työskentelemme myös meidän, tiedätkö, meillä on kyky toistaa ja kasvattaa liiketoimintaa. Jos taas ostat vain bulkkiviiniä, sitä sattuu olemaan satunnaisesti saatavilla. Yhden vuoden kuluttua et tiedä, pystytkö saamaan sen viinin uudelleen. Tiedäthän, ja se on toinen asia, että tyypillisesti kun vähittäiskauppiaat haluavat rakentaa liiketoimintaa tavaroilla, he epäröivät työskennellä jonkun kanssa tai epäröivät työskennellä jonkun kanssa, joka ei voi toistaa sama viini vuodesta toiseen.
Stacy Briscoe 32:17
Toki, jos ostat vain spot-markkinoilta, ylimääräistä mehua tai Joo, sellaisia asioita. Joo. Aivan juuri niin. Joten vain sulkemalla silmukan yksityisten merkkien tuotannon suhteen. Puhuimme siis räätälöidystä murskauksesta todellisten viinien luomisen välineenä, pullottaisitko ja säilyttäisitkö ne myös siellä? Vai onko se erillinen juttu? Esimerkiksi kuinka saamme viinin astiaan ja sitten kauppaan, josta voin ostaa sen ja juoda sen ja olla onnellinen?
Alison Crowe 32:49
Joo, se ei kirjaimellisesti eroa millään muulla viinitilalla, joka, tiedäthän, kyllä, meillä on, meillä on, tiedätkö, kuka tahansa, joka tuottaa korkealaatuista viiniä, ja suoraan sanottuna, kuka ei ole nykyään. , tiedäthän, tämä on viinin yleinen laatu Yhdysvalloissa viimeisten 30 vuoden aikana, ja se on parantunut dramaattisesti, kuten tiedätkin, sanitaatio ja hyllyjen vakaus ja ja kaikki muut vastaavat. Joten kyllä, yksityinen merkki, etiketöinti ja pullotus, se ei ole erilaista, tiedäthän, kaikki samat laadukkaat alan standardit pätevät, ja yhä harvemmilla viinitiloilla on omat pullotuslinjat paikan päällä, koska ne ovat erittäin, erittäin kalliita käyttöönotto on erittäin aikaa vievää ja vaikeaa suorittaa ja ylläpitää. Erikoistuneet miehistön laitteet ja mahdollisuudet pullotuslinjan suorittamiseen ovat hyvin erilaisia kuin viinin sekoittaminen maun ja laadun saavuttamiseksi kuin tynnyriohjelman hallinta kuin asiakkaan Krush-laitteiden käyttäminen. Sanoisin siis alkaneen luultavasti 1990-luvun alusta. Niin monet viinitilat aloittivat toimintansa kanssasi, ovat luultavasti nähneet nämä mobiilipullotuslinjat, joissa voit saada pienen viinitilasi Atlas-huipulle. Ja koska et halua laittaa pullotuslinjaan pullottaaksesi 10 000 koteloasi joka vuosi, voit hankkia Ryan McGeen tai täydentää sen tai jonkin näistä erittäin laadukkaista mobiilipullotusasuista. He tulevat ja nostavat pienen kuorma-autonsa kellarin ovelle ja pullottavat viinisi sinulle ja sitten boom, Bob on setäsi ja sinulla on tuotteesi. Ja niin monet meistä tekevät niin nyt, ja siitä on vain tullut tavallinen tapa harjoittaa liiketoimintaa. Ja siksi minun on jopa hauska kertoa tuo tarina, koska se on ollut niin vakiona niin monta vuosikymmentä tässä vaiheessa. Siellä on sitä ja sitten myös niin mobiilipullotusta ja sitten myös itsenäistä. pullotukseen erikoistuneet viinitilat ovat tietoisia itsestäni, eivätkä vain tunne yksityisten merkkien toimijoita, vaan myös suuria, keskisuuria tai jopa pieniä viinitiloja. He laittavat valmiin viinipullonsa omaan kotikellariinsa ja lähettävät sen sitten pullotukseen erikoistuneelle viinitilalle, jonka jälkeen se menee laatikkoon. Ja sitten, jos pullotusviinitilan vieressä on varasto, se voi jäädä sinne. Mutta useammin kuin ei, se siirretään pullotusviinitilasta varastoosi, lämpötilasäädeltyyn varastoosi, jossa tuote säilyy, kunnes se pyydetään jakelijalta, ja sitten vähittäismyyntitasolle.
Stacy Briscoe 35:28
Okei, ja kaikki se liike. Joten siirryt pullotuslaitokselta tai siirryt viinitilaltasi pullotuslaitokseen ja sitten varastoon tai takaisin omaan laitokseesi. Se on turvallista matkaa viinille. Ehdottomasti. Joo, kuulemme aina viinimatkoista ja kuten, oi, tiedätkö, lämpötilan säätö, tiedätkö, kaikki nämä asiat, jotka vaikuttavat finaaliin, tiedätkö, laatu ja vakaus.
Alison Crowe 35:53
Ehdottomasti. Oikein. Joten sinun on varmistettava, että varastosi, itse pullotusviinitila, viinin kuljetus on lämpötilasäädelty joka vaiheessa. Ehdottomasti. Ja tämä pätee riippumatta siitä, harjoitatko omaa merkkiä tai teetkö vain perinteistä perinteistä viininvalmistusta.
Stacy Briscoe 36:07
Okei hyvä. Minusta kysymykset ovat melkein lopussa. Joten nyt luulen haluavani, että haluan avata sen sinulle. Onko jotain, jonka ehkä unohdin kysyä tai jonka mielestäsi ihmisten on tärkeää tietää yksityisistä tuotemerkeistä joko jotain tuotantoprosessissa, jonka olen unohtanut kysyä tai, kun he menevät markkinoille ja näkevät nämä asiat hyllyt, ajateltavaa?
Alison Crowe 36:31
Joo, tarkoitan, ajattelen vain, kuten sanoin, sanoin aiemmin, että mielestäni vähittäiskauppiaiden ja viinitilojen tuottajien ja jälleenmyyjien välinen hienostuneisuus, kumppanuus on juuri mennyt läpi. positiivisella tavalla viimeisten 15 vuoden aikana, uskon, että yksityisellä tuotemerkillä ja että se voi olla vain loistava tapa korkealaatuisille rypäleille ja viinille, jos tiedät, jos he työskentelevät oikealla hankinnalla, päästä kuluttajien käsissä kohtuulliseen hintaan. Ja luulen, että se on osa syy siihen, miksi olen edelleen täällä Platassa lähes 20 vuoden jälkeen, koska olen kotoisin Santa Barbaran piirikunnasta, perheeni maatalousalalla. Ja tiedätkö, minun fantasiani ei ollut koskaan olla, tiedäthän, tienaan 300 dollaria. Napa Valley Cabernet olen minä, saan niin tsemppiä, kun tiedän, että Carneros Pinot Noirini on Costcossa ja voin jakaa sen Kalifornian auringonpaisteen monien ihmisten kanssa, koska tuotamme 35 000 laatikkoa tuota viiniä joka vuosi. . Se on vain niin hauska tapa jakaa viiniä ihmisten kanssa monien ihmisten kanssa todella kohtuulliseen hintaan. Joten, tiedättekö, kehottaisin kuluttajia olemaan pelkäämättä omaa merkkiä katsomaan sitä, koska se on loistava tilaisuus kokeilla monia erilaisia asioita. Ja sanoisin myös, että jos löydät jotain, josta pidät, kerro jälleenmyyjälle, että tämä on mahtavaa. Rakastan sitä täysin. Ja se on hienoa, hienoa palautetta jälleenmyyjälle, joka toivottavasti sitten antaa palautteen viininvalmistustiimin viinitilalle, kuten minun kaltaiselleni, minne voimme mennä. Joo, hienoa. Teemme siitä lisää. Ja jos sinulla on PATA:n kaltaiset viinitarhat, voit sanoa hienosti, no, sitten me lisäämme teitä ensi vuonna, korjaamme lisää, lisää tonneja ja voimme kasvaa tämä merkki. Joten joo, se on vähän erilainen tapa olla viinintekijä ja jakaa viiniä asiakkaiden kanssa. Mutta tiedäthän, että sitä me loppujen lopuksi olemme, sitä me teemme. Ja kyllä, toivon, että tämä keskustelu on hyödyllinen ihmisille, kun he katsovat tätä tilaa ja voivat vain oppia hieman lisää siitä. Joo, on monia eri tapoja ostaa ja ostaa viiniä, ja se ei välttämättä ole peräisin lainaus unquote, tiedäthän, mitä saatat nähdä täysin vertikaalisesti integroituna, integroituna perinteisenä viinitilana, jossa on maisteluhuone ja kaikki muu. Mutta tiedät, että hoito ja ruokinta ovat edelleen olemassa, ja voit silti saada uskomatonta, uskomatonta arvoa ja laatua. Joten ei ole koskaan ollut parempaa aikaa olla viininkuluttaja kuin nyt.
Stacy Briscoe 39:03
Voi, 100% 100%. Ja arvostan, että jaat intohimosi sitä kohtaan, mitä teet. Luulen, että se on yksi niistä asioista, jotka omalla tuotemerkillä häviää, on se, että on tällainen puhelinpeli, jossa sinulla ei ole sitä suoraa. Tiedätkö, että sinulla ei kuluttajana ole suoraa yhteyttä Oh, the winemakers -tarinaan tai brändin tarinaan. Joten arvostan sitä, että otit sen alan tuon puolen esille tämän tarinan kuluttajillemme sanoakseen hei, tiedätkö, ehkä et näe meitä, mutta me olemme täällä ja välitämme aivan yhtä paljon kuin seuraava henkilö, joka tuottaa laadukasta viiniä.
39:41
Joo, ehdottomasti. Siellä on, siellä on paljon rakkautta ja mitä teemme, joo,
Stacy Briscoe 39:45
on olemassa, eikä sinun tarvitse valita yhtä suosikkilapsistasi, jos et halua. Mutta onko jokin viini, josta olet tällä hetkellä erittäin innoissasi? Ehkä uusi tai jotain, jonka parissa olet työstänyt pitkään?
Alison Crowe 39:56
Voi luoja. Sanoisin, että puhu minulle. Puhu minulle kuuden kuukauden kuluttua. Voin kertoa sinulle yhdestä, mutta yhdestä, jota en voi mainita erikseen, koska sitä ei ole vielä julkaistu. Mutta minulla on sellainen, jonka mieheni Chris Purdy pystyi tekemään yhteistyötä kanssamme levy-yhtiön kehittämiseksi. Okei, hän on valokuvaaja, ja hänen verkkosivustonsa on kaunis images.com on tietysti P sana. Ja hän meni ulos tämän sadonkorjuun, hän meni ulos viinitarhoillemme ja vietti pari päivää vain valokuvaamiseen ja oikean kuvan hankkimiseen asiakkaalle. Ja se lanseerataan kansallisesti ja on erittäin merkittävä jälleenmyyjä. Pullotamme sen heinäkuussa. Joten olen erityisen innoissani siitä, koska hän pystyi tekemään yhteistyötä kanssamme siinä. Mutta joo, tarkoitan, olen kaiketi todella ylpeä teistä, laadukkaasta maanviljelystä ja viininvalmistuksessa, jota teemme. Olen niin ylpeä joukkueestani. Viininvalmistajamme Stacy Vogel, ja meillä on kaikki hyvin, kaikki suorassa viininvalmistustiimissäni ovat naisia. Se ei ole suunnittelua. Se vain tapahtui niin. Ja olen vain todella ylpeä heistä. Ja laajempi suhteiden verkosto, joka meillä on viinitilakumppaneidemme kanssa ympäri osavaltiota. On vain suuri etuoikeus työskennellä heidän kanssaan ja tehdä mitä teemme tuodaksemme Kalifornian auringonpaisteen pullossa ihmisille joka päivä.
Stacy Briscoe 41:24
Mahtava. No, kiitos, Alison, että liityit joukkoomme. Ja jälleen, tämä on Alison Crowe Platan viinikumppaneilta. Voit katsoa heidän verkkosivuillaan ja siellä on kaikki heidän ruokansa. He eivät ole ujoja, voit etsiä kaikki heidän tekemänsä yksityiset tuotemerkit.
Alison Crowe 41:40
silverwinepartners.com
Stacy Briscoe 41:45
Ole hyvä. Selvä, kiitos paljon.
Alison Crowe 41:48
Selvä. Stacey oli niin mahtava, niin mahtavaa puhua kanssasi.
Stacy Briscoe 41:56 Haluan kiittää vieraamme Allison Crowea, Platan viinikumppaneiden viininvalmistusjohtajaa. Luulen, että tämän keskustelun jälkeen olemme kaikki oppineet paljon enemmän siitä, mitä hyllyillä näkemiimme yksityisiin merkkibrändeihin kuuluu. Ehkä tämä vaikuttaa seuraavaan ostoksesi. Mitä mieltä olet yksityisen merkkien viineistä? Onko sinulla ratkaisemattomia kysymyksiä, joihin haluaisit vastauksen? Tulla mukaan keskusteluun. Voit lähettää meille sähköpostia podcastissa osoitteessa wine enthusiast.net. Piditkö tämän päivän podcastista? Näytä meille rakkautta? Tilaa Wine Enthusiast -podcast Applessa, Google Spotifyssa tai missä tahansa, missä kuuntelet suosikkikappaleitasi. Äläkä unohda vierailla wine enthusiast.comin backslash podcastissa saadaksesi lisää jaksoja ja transkriptioita. Olen ollut Stacy Briscoe, Wi:n päätoimittaja